کارت نباشد...

کارت نباشد...

کارت نباشد
اگر رسم، رسم فراموشی ست،
اگر می آیند،
می مانند،
و روزی ناگهان
بی هیج دست خطی….

می روند...

کارت نباشد بانو،
تو!خودت باش…
با تمام مهربان هایت،
تو!خودت باش…
با چشمانت باور کن،
خدا هم از خلقتشان
حیران است…
تو! بمان و باور کن،
دو قدم مانده به ناامیدی "خدا" می رقصاند
تمام دنیا را
به ساز عاشقانه هایت …
"عادل دانتیسم"



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:42---23 تير 1399
رنگش خرابه یه نموره ولی یه چیزایی فهمیدم ازش
آفرین....و ممنون بابت مطالب خوشگلی که میزاری


زهرا
ساعت23:33---18 آذر 1395
سلام سهیلا جون خوبی ؟
چه قدر نظرات ما با هم فرق داره من نه رنگ مشکی دوست دارم نه اینکه فکر میکنم مجردی و عشقه
دوست دارم زووودتر بزرگ بشم
پاسخ:سلام عزیزم قربونت خوبم فقط کمی دلم گرفته مثلا دارم میرم تولد دخترخاله و پسرخالم اصلا حوصله ندارم برم . خخخ الان یعنی کوچولویی ؟!!! خخخ. میخواستی واضح تر بگی چی میخوای . :-)))))))))


زهرا
ساعت23:30---18 آذر 1395
خیییلی قشنگ بود
پاسخ:مرسی گلم :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 آذر 1395 ساعت 6:11 بعد از ظهر توسط بانو |