به وبلاگ خود خوش امدید

به وبلاگ خود خوش امدید

 

 

 

 ωـلاҐ بهـ وبلاگ פֿـوבتوלּ פֿـوش آمـבیـב  
 
 امیـבوارҐ  مطالبۓ ڪهـ توۓ وب میذارҐ مورב اـωـتـ؋ـاـבهـ شما قرار بگیرهــ. 
  

 

 اهــمیت و ارج زنـבگۓ בر هــمیלּ اـωـت 

 

  ڪهـ موقت اـωـت، 

 

  تو بایـב جاوבانگۓ פֿـوבت را בر جاۓ בیگرۓ نشاלּ بـבهــی، 

 

 و آלּ جا «انـωـانیت» اـωـت! 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت13:17---23 تير 1399
امیدوارم وبت پیشرفت کنه و بهتر بشه....مرسی خیلی نکات آموزنده و باحالی توی وبت داری
دمتم گرم
پاسخ:مرسی دوست عزیز...


زهرا
ساعت15:19---5 تير 1395
به به تولد سهیلا جونه تولدت مبارک عزیزم ، امیدوارم به همه ی آرزوهای قشنگت برسی و صد و بیست ساله بشی
تولدت یه عالمه مبارک از دور میبوسمت
پاسخ:سلاممم زهرا خانم گل . دوست عزیزمون چطوره؟! مرسییییی عزیزم هیلی لطف کردی . انشاءالله همیشه لبخند رو لبات باشه


نرگس
ساعت7:58---5 تير 1395

سلام گل دختر :-)
ممنون گندمم خوبه سلام به خالش میرسونه :-)

پاسخ:سلام نرگس جون:-) . عزیزم روی ماهشو از جانبم ببوس . سلامت باشه:-)



نرگس
ساعت7:47---3 تير 1395
سلام گلی :-)
ممنون منم خوبم شکر . خو اون یکی ورداشتی وب جدید
الان داری پس نو :-)
نماز روزهات قبول
پاسخ:سلام عزیزم . گندم کوچولوی ما چطوره؟! مرسی و همچنین شما ‌


نرگس
ساعت5:54---2 تير 1395
سلام گل دختر :-) حالت خوبه
وب نو مبارک :-)
پاسخ:سلام نرگس جون مرسی عزیزم بد نیستم خداراشکر . شما خوبین؟! اونقدرامنو نیست :D اینو برای مدرسم درست کرده بودم وب خودمو حذف کردم ازین لستفاده میکنم


زهرا
ساعت10:07---30 خرداد 1395
سلااام سهیلا جوون حالت بهتر شد؟از کارنامه چه خبر؟وااای سهیلا هندسه کم شده بودم خیلی از داداشم میترسیدم ولی روز تولدم افتاد دیگه دعوام نکرد
بابت تبریک تولد یه دنیا ازت ممنون ، خیییلی خوشحالم کردی عزیزم
پاسخ:سلام زهرا جونم . بهتر شدم ولی خب یکم زندگیم پر تلاطم هستش یه روز خوبم یه هفته خودمو به خوب بودن میزنم . کارنامم سلام میرسونه -_- خواهش میکنم عزیزم

زهرا
ساعت6:53---27 خرداد 1395
سلام سهیلا جونم حالت خوبه؟ واااای میام اینجا قلبو میبینم همچین ذوق میکنم...ممنونم ازت کارنامتو گرفتی؟ توام مثل من یه درسو خراب کردی آره؟اشکال نداره جبران میکنیم
مواظب خودت باش، فعلا خداحافظ
پاسخ:سلام عزیزم . نه زیاد . خب پس همیشه ازین عکسا میذارم ذوق کنی . وقتی بقیه خوشحال میشن منم خوشحالم میشم . خب ما دوتا کارنامه داریم یکی نهایی ک ۴ درس ه و معدل هم نداره فقط اونو گرفتم کارنامه اصلی رو نگرفتم وقت نمیکنم از خونه برم بیرون:D . . ازین ۴ تا یکی رو خراب کردم باقی الله اعلم:D . اخه عقده دارن این معلما؟؟؟؟؟ سوال استاندارد طرح نمیکنن همش سخته .
مرسی دختر خوب شما هم مراقب خودت و مامان گلت باش . خدانگهدارت


زهرا
ساعت7:20---22 خرداد 1395
سلام سهیلا جونم منم خوبم مرسی، فقط تا کارنامه رو بدن یه کم استرس دارم ، تو چه طوری دادی امتحاناتو؟
واااااای اون قلب رو برا من گذاشتی؟
یه عالمه ممنون ، اینا هم از من به تو
پاسخ:سلام زهرا خانوم گل . ان شاءالله ک خوب میشی . خب من فکر نمیکردم یه درسمو خراب کردم ولی حالا ک شده دیگه بهش فکر نمیکنم . بله برای شماس. مرسی عزیزم


زهرا
ساعت9:39---20 خرداد 1395

سلاااام سهیلا جونم حالت خوبه؟ نماز روزه هاتم قبول باشه
وبم چند روز بود باز نمیشد ، امروز درستش کردم
اومدم بابت متن قشنگی که برام گذاشته بودی ازت تشکر کنم ، خیلی ممنونم خوشحالم کردی عزیزم
پاسخ: سلام دختر خوب . مرسی زهراجان . نماز روزه های شما هم قبول باشه . خواهش خانمی منم ممنونم بهم سرمیزنی



زهرا
ساعت20:43---28 ارديبهشت 1395
سلااام سهیلا جون میدونستم وب داری چند بار اومدم این شکلی نبود ...دیروزم که آدرس دادی به داداش اومدم ...به هر حال مبارکه پیامتو تو وب آرام خوندم مرسیییی انشالله توام موفق باشی
پاسخ:سلام زهراجان . مرسی... خب اون وبمو حذف کردم این ادرس رو به داداش دادم.


زهرا
ساعت17:36---28 ارديبهشت 1395
سلام سهیلا جونم چه وب قشنگی داری مبارکه
پاسخ:سلام گلم مرسی . نزدیک یک ساله دارمش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 1 فروردين 1390 ساعت 1:0 قبل از ظهر توسط بانو |