خدا عاشق منه

خدا عاشق منه



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:59---23 تير 1399
مطالبت عالیه
خودتم که خوبی
هیچی دیگه
تکی کلن...خخخخ


پرنیان
ساعت23:41---19 تير 1395
آخیییییی...خداحفظشون کنه
ولی این یه بارکچلی واسه اونابه کل دفعاتی که ماخانماروکچل میکنن در
بله بهشم خیلی میادترورکنهاونورجات خالی استقبال گرمی ازم کرد
پاسخ:سلامت باشین ... یه بار کجاس هردفعه میاد دوباره کچل میره :D . خخخخخ نگووو گناه داره داداشم . بله جای من به شدت خالی بود:D


پرنیان
ساعت22:20---19 تير 1395
تودیگه چرا؟؟حالامنوبگی این داداش میثمت کچل میکنه کارشم بلده.حرفه ایه
توهم ازدست اون یکی داداشت؟؟
پاسخ:داداش میاد دوتامون رو ترور میکنه هااا نگی نگفتم :D خخخ نه طفلی اون یکی سربازیه فعلا خودش از من کچل تره :D


پرنیان
ساعت21:14---19 تير 1395
چه خوششم اومد
حالامن یه چی گفتم
پرنیان کچل آخه به چه دردتون میخوره؟
پاسخ::D اومم به درد میخوره شما نگران نباش .باهم میریم مو میکاریم منم کچلم :D


پرنیان
ساعت19:17---19 تير 1395

یعنی الان میشینم این وسط دونه دونه موهامومیکنم
پاسخ::-)))))))))) کمک کنم؟!


پرنیان
ساعت13:32---19 تير 1395
سلام سهیلاجون.خوبی؟
عیدت باتأخیرمبااااااااارک
نمازوروزه هات قبول حق


پرنیان
ساعت13:31---19 تير 1395
سلام سهیلاجون.خوبی؟
عیدت باتأخیرمبااااااااارک
طاعاتت قبول حق
پاسخ:سلااااام پرنیان جون مرسی عزیزم خوبم و همچنین عید شماهم مبارک .


معصومه
ساعت8:59---16 تير 1395
سلام سهیلا جان
عیدت مبارک
پاسخ:سلام خاله جون مرسی و همچنین برای شما مبارک باشه.


زهرا
ساعت23:18---15 تير 1395
سلاااام سهیلا جون
عید توام مبارک عزیزم
وااای سهیلا جون فکر اون جوکه راست بود، من یکی که حتما تلف میشدم
پاسخ:سلام عزیزم مرسی... خخخ نه من ماه رمضون رو دوست دارم خوبه . ولی بدیش اینه خیلییییییی لاغر شدم :_(((


زهرا
ساعت23:15---15 تير 1395
اخرین خبر!!
خبر فوری!
خبر فوری!!
سازمان نجوم و اختر شناسی با عذر خواهی ازمردم ایران اعلام کرد بدلیل اشتباه ستارهشناسی که رخ داده
ماهی که روزه گرفتیم شعبان بوده ....پیشاپیش حلول ماه رمضان مبارک!!
پاسخ:معرکه میشه :-))))))


پرنیان
ساعت1:26---15 تير 1395
بازمممممم؟؟؟؟؟؟؟
ببخشیییید
آخه پیام تأییدنمی اومد گفتم نرسیده.
پاسخ:بله بازم :D . لوکس باهاتون لج کرده :-))))


پرنیان
ساعت17:00---14 تير 1395
پست زیباییه.حکایت همون شعرست
آنکه به درگاه مقرب تراست جام بلابیشترش میدهند
فقط بایدازش بخوایم صبروتحمل ودرک این عشق روهم بهمون بده
پاسخ:دقیقا . نیست مارا از قضای حق گله . خدا وقتی مشکلی رو سر راه بندش قرار میده صبرش رو هم میده :-)
پاسخ::Dسه بار فرستادین


پرنیان
ساعت16:55---14 تير 1395
سلااااااام سهیلاخانوم.خوبی؟خسته نباشی.
بهتری الان؟دستت چطوره؟
پاسخ:سلام پرنیان جان مرسی عزیزم . سلامت باشی . مرسی به لطف مسکن های خواب اور خوبم


زهرا
ساعت1:19---14 تير 1395
گاهی یه دونه بخوری اشکال ندارهکبودی خیلی بده، موااظب خودتون باشین
سهیلا جون امشب خدا تو رو برام رسوند، باهام حرف زدم یه کم حوصلم باز شد، ممنونم ازت به خاطر حرفهای قشنگت،توام برو استراحت کن ، مزاحمت نشم عزیزم ، به مامانتم سلام برسون
خداحافظ ، شبت به خیر
پاسخ:مراحمی عزیزم . میخواستم بگم بریم ک خیلی حالم بده . سلامت باش خانگهدارت . یاحق


زهرا
ساعت1:10---14 تير 1395
اسباب کشی داشتین یا خونه تکونی میکردین؟یه دونه مسکن بنداز تا خوب بشی از درد کشیدن که بهتره...الان حال خودت و مامانت بهتره؟دستت که چیزیش نشده؟
آره واقعا چه قدر کم میایم اینترنت
پاسخ:یه چیزی تو مایه های هردو :D کم پیش میاد قرص بخورم . میرم میگردم میخورم :-) خوبیم مرسی. کبود شده :D


زهرا
ساعت1:05---14 تير 1395
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻋﺰﯾﺰ ﻣﻦ ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ عید فطر ﺑﻪ ﻣﺪﺕ ﯾﮏ ﻫﻔﺘﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﺮﻡ ﺁﺭﮊﺍﻧﺘﯿن
ﺍﮔﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺩﺍﺷﺘﯿﺪ ﺿﻠﻊ ﺟﻨﻮﺑﯽ ﻣﯿﺪﻭﻥ ﺁﺭﮊﺍﻧﺘﯿﻦ بساط کردم فطریه میگیرم!
گفتم جوک بفرستم حال و هوامون عوض بشه
پاسخ::D


زهرا
ساعت1:03---14 تير 1395
ممنون،پدر شما در قید حیاته؟چه خوب که به گل ها وابستگی داری خوش به حالت
اوا نگو دیگه شاید نیومدم از حالا غصم گرفت هاااا
خب دست خودمونه میتونیم کمترش کنیم، بی خیال
پاسخ:بله ... خب بستگی به شرایطم داره بیام یا نه . چقدم کم میکنیم:D


زهرا
ساعت0:56---14 تير 1395
راحت باش عزیزم ، اشکالی نداره، من که عجله ندارم
چرا بدنت درد میکنه؟
پاسخ:سه روزه درگیر جابجایی لوازم خونه بودیم . دستام و گردنم و شونه هام و کمرم درد میکنه :-(((( اگ خودمو سرگرم نکنم گریم میگیره . اخه لوازم سنگین رو با مامان بلند میکردیم یه بار هم تاج تخت افتاد رو دستم دوبار هم رو پای مامان وایی خیلی سنگین بودن


زهرا
ساعت0:52---14 تير 1395
وای دقیقا مثل من و مامانم ولی من پیش داداشم موش میشم...آره بیچاره داداش میثم، منم دردامو بهش میگم، گاهیم خجالت میکشم که بهش خیلی زحمت میدم
من برعکس تو با گلها اصلا رابطم خوب نیستوای سهیلا جون پناه آوردم اینترنت به قول داداش میثم معتاد نت شدم
پاسخ:خدا همه پدر مادرهارو برای بچه هاشون حفظ کنه و روح پدرشما هم شاد باشن ان شاءالله . دقیقا منم مث شمام . وایییییییییییی نه من به گلام وابستم جدی وقتی گلی خشک میشه حس میکنم کلی غم دارم . مامانم وقتی میخوان خوشحالم کنن برام گل میگیرن . وای نت خیلی بده منم باید کم بیام شایدم دیگ نیومدم


زهرا
ساعت0:46---14 تير 1395
مزاحمت که نیستم؟سهیلا جون پاسخ رو نشون نمیده
پاسخ:نه عزیزم . پاسخم طولانی شد منم بدنم درد میکنه مجبورم کش و قوس بدم :D


زهرا
ساعت0:39---14 تير 1395
سهیلا جون کار من نیست لوکس وبلاگ بزنم سخته....
باور کن من اصلا جرات نمیکنم بحث کنم، خب میریزم تو خودم
چون دوستیم ندارم با همشون تو تحریمم
پاسخ:فدا سرت غصه وب نخور . من گاهی فشار بعضی مسایل ک میاد روم سر مامان بنده خدام خالی میکنم ایشون هم همینطور :D البته بی احترامی نمیکنم بعدشم حتما عذرخواهی میکنم . بیا دوستای خودمو بهت بدم :D خب منم دوست ندارم . بهترین دوستام گلام هستن یعنی همیشه باهاشون حرف میزنم حس میکنم دردمو میهمن وقتی ناراحتم اونام خیلی بیحال میشن . میبینی ک وقتی هم خیلی ناراحت میشم میام با داداش حرف میزنم


زهرا
ساعت0:36---14 تير 1395
آره در مورد رابطمون با خدا راست گفتیراستی آیدا همونیه که داداش براش تولد گرفته بود؟تو کدوم پست پیام میذاره؟ای جان
پاسخ:بله . اوم فکر کنم صفحه چهارم اولین پست باشه .


زهرا
ساعت0:33---14 تير 1395
اوااا سهیلا جون پیامم نرسید؟خصوصی زده بودم؟
پاسخ:اومد عزیزم


زهرا
ساعت0:21---14 تير 1395
سلااام سهیلا جونم چه پست قشنگی گذاشتی ، آره واقعا با این حساب خدا عاشق ماست
وای سهیلا میخوام برا ت شکلک های مورد علاقمو بذارم
اینارو خیییلی دوست دارم
پاسخ:سلاممم عزیزممم . ببین ما وقتی یه بچه کوچیک رو دوست داریم دلمون میخواد اذیتش کنیم هی لپشو میکشیم بوسش میکنیم و گاهی هم گازش میگیم اینم میدونیم اون با این کارا اذیت میشه رابطه ما با خدا هم همینطوره . هر چی میخوای بذار مث ایدا :D
پاسخ:راستی عزیزم سوالتو بپرس
پاسخ:خب میبینی اینطوره همش مشکل داری بیا تو لوکس وبلاگ درست کن اینجا راحت تره . اگ نگران پست ها و نظرها هستی اونا رو هم میشه به وب جدید منتقل داد و میتونی کاری کنی وقتی به همون ادرس میرن بیان تو وب جدیدت اینم راه حل :D . برای همه پیش میاد عزیزم من خودم زیاد بحثمون میشه ولی زود کوتاه میایم چون مشکلات دیگ هست ک اگ بخواد اینا هم بهش اضافه بهشه دیگ نور علی نور میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 11 تير 1395 ساعت 8:58 بعد از ظهر توسط بانو |