یا زهرا ... 

یه نگاه کنی تمومه همه غم و دردا...



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:58---23 تير 1399


پرنیان
ساعت14:12---23 تير 1395
سلام سهیلاجون.خوبی؟نه واااااقعاخوبی؟
آره خب واقعاهم حسودیم میشه شدیداکمال تشکروامتنان روازشماواون داداش قشنگ اخلاقتون بابت اینکه نهایت سعی وتلاشتونودرجهت یکسان کردن من باخاک انجام میدین دارم
ولی بهتون پیشنهادمیکنم زحمت بیخودنکشین چون عمرابتونین آدم باحالی مثل منوازمیدون به درکنینودست آخرم به صورت خییییلی ضایعی کنف میشین جفتتونازماگفتن بودحالاخوددانی
راستی کنکورت کی هست پشت کنکوری؟
پاسخ:سلام عزیزم ممنون :-) شما خوبی؟! امروز کنکو داشتم (جمعه) نه سال اولی بودم ولی قصد دارم یه سال بمونم :D


پرنیان
ساعت17:40---22 تير 1395

چقددددرم که به شمامخصوصا اون داداش جونت میاددل نازک باشین
آخه به روحیه پرنیان آزارتون بیشترهمین اعمال خشانت باروخشم اژدهایی میاد
روتوکم کن بچهمیخواین بلاملاسرم بیارین اشکمودربیارین به ریش نداشتم بخندین بعدخودمم فک کنم راه حل بدم بهتون؟
خودتو داداشت یه خورده فسفربسوزونین راه حل پیداکنین


پاسخ: چرااااا نیاد ؟! داداشم به این مهربونی و دل نازکی حسودیتون میشه؟؟؟!!!! اره دیگه مارو باش گفتیم خود شما راه حل انتخاب کنی کمتر اذیت شی ولی نه همون شدیدا بیشتر به درد شما میخوره . میسوزونین جیگر شمارم کباب میکنیم:-D



پرنیان
ساعت14:58---22 تير 1395
سلام.میگم سهیلاحالاکه اینقدددددرمنودوسم دارین میخواین باتبرازوسط نصفم کنین قشششششنگ دلتون خنک شه؟
فک کنم بیشترم کیف کنین.میتونین اینکاروبه عنوان تزدکترای پرنیان آزاریتون هم ارایه بدین
پاسخ:سلام به رو ماهتون :D نه دیگه این کار دلمو ریش میکنه داداشم ازین کار خوشش نمیاد حالا ک زحمت میکشین یه راه دیگه پیدا کنین


پرنیان
ساعت0:22---22 تير 1395
پس اذیت کردن من وکیف کردن جزء تفریحات سالم تووآق داداشته نه؟
یعنی تااین حدازم بدتون میادکه به روشهای غیرانسانی هم درمتدپرنیان آزاریتون فک میکنین؟
اینهمه محبت واحساس وعشقی که اینجاووب داداش گرامتون نسبت به من موج میزنه واقعاباعث میشه اشک توچشمام حلقه بزنه
پاسخ:یه جورایی ولی نمیشه گفت تفریح سالم :-))) . نه دیگ ما اصولا از اونایی ک خیلی خوشمون میاد برای مردم ازاری استفاده میکنیم و البته اونایی ک حساس ترن:-)))))) . خب پس دستمال بدم یا خودتون دارین؟!!
من شوخیییی میکنما لصلا به دل نگیریر ^_^


زهرا
ساعت22:49---21 تير 1395
سلام سهیلا جونممنون منم خوبم،سلامت باشی،مرسی عزیزم
سهیلا جون مشکل مامان من عصبیه، نباید ناراحت و عصبانی بشه، نمیدونم که
دکتر گفته..ولی مگه ما میذاریم عصبانی نشهسهیلا جون کار مامان همونه دیگه،الکی که مادر نشدن
آهان سایته، من فکر کردم کاناله تو تلگرام،فهمیدم مرسی
پاسخ:سلام عزیزم :-) خب سعی کنین مامان رو عصبانی نکنید البته گاهی فکر کنم الکی عصبانی میشن . مامان من عصبانی یا ناراحت ک میشن میگرن شون شروع میشه :-( . اینجوری ک نمیشه -_- مادر شدن ک فرزندان خوبی تحویل جامعه بدن نه ک همش کار خونه باشه الان ک بیکار تری سعی کن خیلیی به مامان کمک کنی گناه دارن دست تنهان:-) . خواهش دختر خوب


پرنیان
ساعت19:50---21 تير 1395
بله دیگه کمال همنشین واین حرفادیگه
مگه بازم ازاین مدل استعدادادارهههههه؟؟؟
شماهم کم نه ماشااللهشایدبهتره بگم پرنیان آزارین
بلهههههه...اون که حتمامراتب تشکروقدردانی منوبپذیرین بابت پیچوندن گوش خواهرداداش میثم
کم مونده فقط این داداش میثم وخواهرش
باغلتک ازروی من طفلکی ردشن
پاسخ::-)))) . ارههههه شما خبر ندااااررریییی . حتما یه کیفی توی پرنیان ازاری هست :D . شما خیلیی بزرگوارین چون اصرار دارین می پذریم :D . خوب شد یادم انداختینا حتما ب داداش میگم اینو یادمون نره :D


پرنیان
ساعت19:25---21 تير 1395
مرسی ازصداقت وروراستیت
یعنی خدادروتخته روخوب جورمیکنه
حالاحکایت شماست.خواهروبرادرکپی همدیگه این
ماشاالله آقاداداش شماتوخیلی زمینه هابااستعدادن
ازطفولیت توکارمردم آزاری اشتغال داشتن
بچه گول زنی هم شاخه ای ازهمون مردم آزاری محسوب میشه
پاسخ::-)))))) خواهش میکنم . اخ نگین نتیجه دوسال همنشینی با داداشه دیگ :D اصلا داداش من به این مااااااااااهی . بللللههه تازه هنوز خیلی از استعدادهاشونو رو نکردن . الان منظورتون این بود منم مردم ازارم دیگه؟؟!!!!
پاسخ:هی بگین من اذیتتون میکنم دیدین تو وب داداش هواتونو داشتم ^_^


زهرا
ساعت13:40---21 تير 1395
سلام سهیلا جونمخدارو شکر حالت خوبه
منم این روزها تو کارهای خونه خیلی به مامانم کمک میکنم، آخه هم مریضه
هم دست تنهاست،وای چه قدر سخته خانه داری
سهیلا جون متنهاتو از تلگرام پیدا میکنی؟خیلی قشنگن،دستت درد نکنه
پاسخ:سلام دختر خوب و مهربون :-) خوبی؟! اجرت با فاطمه زهرا (س) خسته نباشی عزیزم ... کار خیلی خوبی میکنی ان شاءالله حال مامان خوب خوب بشه . اره ببین مامانامون چی میکشن ما ک هنوز کاری نمیکنیم . خیلی کم پیش میاد از تلگرام بذارم . از یه سایت کپی میکنم:-) خواهش میکنم عزیزم


پرنیان
ساعت12:50---21 تير 1395
سلام سهیلاجون.خوبی؟
ببینم بچه گول میزنی؟توکه قراره پوست منوبکنیکجابهترینم؟
پاسخ:سلام پرنیان خانم گل. مرسی عزیزم شما خوبی؟!:D نه این کارو انراختم گردن داداش تو این کار وارده:D . خب پس بدترینین:-)))))))))


زهرا
ساعت21:05---20 تير 1395
سلام سهیلا جونمخوبی؟خستگیت رفع شد؟خسته نباشی عزیزم پستت خیلی قشنگه،لااااااایک داری
پاسخ:سلام عزیزززمم مرسی خوبم ارههههههه . شما خوبی؟ مرسی:-)


پرنیان
ساعت12:39---20 تير 1395
دیگه مااییییینییییم
آهان گرفتم مطلبو
نظرات ازمابهترونه
پاسخ: :D ... شما خودتون بهترینین :-)


پرنیان
ساعت22:49---19 تير 1395
اي بي نشانه اي که خدا را نشانه اي

هرجا نشان تست، ولي بي نشانه اي

تصوير شاعرانه ي در خود گريستن 

راز بلند سوختن عارفانه اي

انشاالله همیشه بانگاهشون ضامن ایمان وآبرووآرامش هممون باشن
پاسخ::-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 19 تير 1395 ساعت 9:50 بعد از ظهر توسط بانو |