جمعه ... غروب ... گریه ی بی اختیار من...

جمعه ... غروب ... گریه ی بی اختیار من...

 
 
 
تنها ترین امام زمین، مقتدای شهر.
 
تنها، چه میکنی؟تو کجایی؟کجای شهر؟
 
وقتی کسی برای تو تب هم نمی کند.
 
دیگر نسوز این همه آقا به پای شهر.
 
تو گریه میکنی و صدایت نمی رسد.
 
گم می شود صدای تو در خنده های شهر.
 
تهمت،ریا و غیبت و رزق حرام و قتل.
 
ای وای من چه می کشی از ماجرای شهر.
 
دلخوش نکن به "ندبه"ی جمعه، خودت بیا.
 
با این همه گناه نگیرد دعای شهر!
 
اینجا کسی برای تو کاری نمی کند.
 
فهمیده ام که خسته ای از ادعای شهر.
 
گاه از نبودنت مثلا گریه می کنند. 
 
شرمنده ام! از این همه کذب و ادای شهر.
 
هر روز دیده می شوی اما کسی تو را.
 
نشناخت ای غریبه ترین آشِنای شهر.
 
جمعه...غروب... گریه ی بی اختیار من.
 
آقا دلم گرفته شبیه هوای شهر......
 
 
اللهم عجل لولیک الفرج


نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:56---23 تير 1399
خیلی خیلی مظالبتو قشنگه
آفرین به مدیر وبلاگ خوش ذوقش


پرنیان
ساعت21:19---30 تير 1395
سلاااااام سهیلاجون.حال شما؟
چش نیس...گوشههیچی فقط یه کوچولوووو درازه
ببین توچه پدیده ای هستی که میثم ازپست برنیومده ولی ازمن به تونصیحت متراژشوداشته باش ازمیثم هرکاربگی برمیادیهو دیدی توبیخیالی نصفشو کوتاه کرد حداقل یه مدرکی داشته باشی ازاندازه واقعیش
خواهش میکنم من متعلق به همتونم
پس غیر من گزینه های بیچاره دیگه ای هم داری واسه کل انداختن واذیت کردن.بایدحدس میزدم یه همچین زبونی نتیجه ماه هاوبلکه سالهاتمرین وممارستهنه دیگه میمونم منم یکی ازهزاران حریف تمرینیت
پاسخ:سلام پرنیان جان مرسی خوبم شما خوبین؟!اگ یه کوچولو باشه خیلی خوبه:D . نه نگران نباشید میثم کاری بهم نداره . حواسم به متراژ هست:D . اره بابا خیلی ان اصلا غصه نخورید شما نباشید چند تا دیگه هستن . دوساله رو زبونم تمرین میکنم باید اینطور باشه :D در خدمتیم:-)


معصومه
ساعت23:09---29 تير 1395
سلام عزیزم
خوبی ؟ زودتر میخواستم بیام احوال پرسی ت نشد. شرمنده . امسال کنکور داشتی ؟ خوب بود ؟

پاسخ:سلام خاله جان مرسی :-) شما خوبین؟! اختیار دارین دشمنتون شرمنده . بد نبود . عمومی ها تا حدودی خوب بود ولی اختصاصی ها نه زیاد :-)


پرنیان
ساعت18:08---29 تير 1395
ماشششششااللله به این زبووووووووووووونمتراژشوداری دقیق سهیلا؟؟
نه نترس من نمیرم.هستم وهمچنان به انتقادام ادامه میدم تاخدایی نکرده نبودم حس نشه وبیفته گردنتراضی به اذیت شدنت نیستم دخترم
حداقل فایده حضورمن اینه که توزبووووووووونت تقویت میشه.ایشالاهمینطورادامه بدی وبذاری پشتت میری واسه انتخابی تیم ملی وبعدم المپیک کل کل کردنسهیلاامیدمدال وسکوداریم ماهاااااا.سربلندمون کن
پاسخ:سلام پرنیان جان :-) . زبونم چشه؟!!!!!!!!!!! نه والا از دستم در رفته. میثم قرار بود کوتاش کنه ولی خب موفق نشد :D آفرین به شما خیلی کار خوبی میکنین شرمنده میشم ^_^ . زبون من پیوسته در حال تقویت هست عدم حضورتون به تقویتش خدشه ای وارد نمیکنه اصلا نگران نباشید ^_^ ای به چشم :D


پرنیان
ساعت15:28---29 تير 1395
انصافاکاراون شبتون حرکت غیرورزشی بود دیگه.نبود؟بلههههههه....یعنی من نمی دونم تنهایی چطوری اینهمه عشق وعلاقه شمابه خودموتحمل کنمیعنی شونه های نحیف من قدرت تحمل این بارسنگینوندارن واقعا
پس اینوبگو...من نرم چون می ترسی داداش جونتون باهات حرف نزنه درسته؟مرسی دخترمبله خب اصلا الگوی من درجنبه داشتن شمادوتایین.اون شب واقعایه تلنگربودواسم
من معصوم کجااذیتتون میکنم آخه؟خودتون اعتراف کردین واسه تفریح سربه سرم میذارین
خوبه پس بالاخره اعتراف کردی الکی هواموداشتی.منم همینومیخواستم.خیلی وقته اینومیدونم
پاسخ:نه نبود :D خب بریزینشون تو ساک و رو زمین بکشین ک شونه هاتون اذیت نشه دیگه ^_^ . آفرین به شما چقد باهوشین بله همین طوره . شما یکی از دوستان بسیار خوبی هستین ک پیوسته از داداش انتقاد میکنید نباشین عدم حضورتون میفته گردن من باید جواب گو باشم -_- . :-))))))) اره


پرنیان
ساعت1:35---29 تير 1395
سلام سهیلا.من استارتوزدم ها
اصلاپیامم رسید یابازم این لوکس بدجنس خوردش؟
پاسخ:سلام پرنیان جون :D نه رسید .
پاسخ:فقره ناجوانمردانه؟!:D پرنیان جون قهر نکنی ک داداش دیگ باهام حرف نمیزنه (-_-) من ک جنبه دارم0_O ندارم؟! نه دیگه اذیتمون میکنی ک تهدید میکنیم:D خب اون مدقع منظورم از خواهر خودم بودم و کسی هم ک میخواستم اذیت کنم داداش بود نه شما :D . خب الکی هواتو داشتم :-))))) والا من هوای داداشمو دارم :D .


زهرا
ساعت20:24---28 تير 1395
سلااام سهیلا جونم حالت خوبه؟
خوش به حالت سهیلا که مادرت مشکلی با دانشگاه راه دور نداره، پس داداشت چی مخالفت نمیکنه؟
اشکال نداره سهیلا جون انشالله امسال حواستو بیشتر جمع کن تا یه رشته ی خوب قبول بشی، به چی علاقه داری؟
من خودمم عمرا بتونم سال اول قبول بشه حتما یه سال پشت کنکور میمونم
پاسخ:سلام عزیزم مرسی بد نیستم شما خوبی؟! تاحالا داداش اصلا نظر نداده .
پاسخ:رشته های پیراپزشکی و یه چندتا دیگه:-) . ان شاءالله شما همون اول موفق میشی:-)


زهرا
ساعت20:20---28 تير 1395
زندگیم خوب بود . . .
درسم خوب بود . . .
کارم رو برنامه بود . . .
تو مهمونی ها تو جمع بودم . . .
خوابم به موقع بود . . .
تا اینکه یه از خدا بی خبری اومد گفت:
واقعا گوشیت اینترنت نداره!؟!؟
پاسخ:آخ گفتی:D


پرنیان
ساعت17:24---27 تير 1395
هیچی...چیزی نشده که
من الان خوشحال وخندان اومدم اینجادرمور موضوع شیرین جنبه داشتن باهم حرف بزنیم بچه جون
پاسخ:به به بفرما استارتو بزن :D


پرنیان
ساعت15:50---27 تير 1395

پاسخ:0_O چیشده؟!


زهرا
ساعت20:49---26 تير 1395
سلام سهیلا جون منم خوبم مرسی عزیزم
وای سهیلا منم مثل تو با درسهای اختصاصیم خیلی مشکل دارم
اشکال نداره خودتو ناراحت نکن،انشالله سال آینده تو رشته ی دلخواهت قبول میشی
سهیلا جون یه چیزی بهت میگم،داداش من میگه وضع دانشگاه و خوابگاه ها خیلی خرابه،دختر بیخود میکنه جای دور قبول شد بره،همون بهتر بشینه خونه ،البته به من میرسونه اون حرفهارو
پاسخ: خداروشکر:-) . نه اتفاقا من مشکلی ندارم با اختصاصی ها . مشکلم این بود خیلی کم تست کار کردم زیاد تسلط نداشتم یکم وقتم گرفته شد یا توی ریاضی چند بار توی سوالا ک به جواب میرسیدم میدیدم تو گزینه ها نیست باز جوابارو چک میکردم میدیدم منفی ها رو یادم رفته بذارم تا اخر جوابم اشتباه میشد . داداش راست میگن وضع ک واقعا خرابه ولی این بستگی ب خود فرد داره ک بتونه خودشو نگهداره . مطمئن باش اگ یه رشته خوب و دانشگاه خوب باشه مخالفتی نمیکنن . من مامانم مشکلی ندارن با این موضوع میگن هرجای دنیا هم ک باشه برو فقط میخوام همونطور ک رفتی برگردی . البته اطرافیان یک ریز میگن نذار بره دختر بره فلان میاد فلان جور میشه و این حرفا گاهی مامان واقعا روشون تاثیر میذاره این حرفا ولی بازم مخالفت نمیکنن


زهرا
ساعت20:42---26 تير 1395
رفیقم امروز کنکور داده بش پی ام دادم
سلام
میگه به تو چه!!
به نظرتون چند شده؟!!
پاسخ:به تو چه:D


پرنیان
ساعت20:22---26 تير 1395
انشاالله به هرچی آرزوته برسی.
خوبه که عزمت جزمه واسه رسیدن به اونچه میخوای.منم منظورم امسال بودگفتم نرسی اشکال نداره انشاالله سال بعد
زبان تخصصی همینه دیگه.باآمادگی نرفته باشی خطرهنگیدگی مخ داره
حالامغزت خوب شدحالش؟؟این استرس زمانم بدچیزیه توکنکور.خیلیاسرهمین مسیله خراب میکنن.چی میشد میگفتن تاشب وقت دارین باخیال راحت ودل به نشاط مینشستی سرسؤالا؟؟
پاسخ:مرسی پرنیان جونم خیلی لطف داری:-) خخخخح اره باور کنید تو کلاسی ک بودم فقط سه چهار نفر سرشون تو برگه ها بود و زبان رو میزدن بقیه همه سرارو گذاشته بودن رو میز من کل سوالا رو خوندم ریدینگ هارم دوبار میخوندم ولی حالیم نمیشد^_^ از ۷۰ تا ۲۰ تا زدم ۴۵ دقیقه اخر رو بیکار بودم سرم رو میز بود یکی از بچه ها گفت ببخشید نیم ساعت دیگه تموم میشه؟ من گفتم نه ۴۵ یهو مراقب گفت نه همون نبم ساعت چنان ذوق کردم گفتم واقعااااآ اخجون یعو کلاس رفت هوا عجب کنکوری میدادیم :-))))))) . نه میترسن یه وقت رودل کنیم عزیزم:D
پاسخ:باور کنید اومدم خونه سردرد شدید گرفتم و سرگیجه داشتم خیلی بخاطر زبان ب مغزم فشار آوردم :-)))))))) .


پرنیان
ساعت17:47---26 تير 1395
انشاالله که موفق باشی وبه اونی که میخوای برسینشدم اشکال نداره .همه دیگه یه سالو موندنتجربه میشه واسه سال آینده
امروزشنیدم میگفتن تجربی سخت ترازریاضی بوده
پاسخ:مرسی پرنیان جونم . چی نشدین ؟!0_0 بله همین طوره . ولی برعکس میگفتن ریاضی سخت تر بوده :D نمیدونم والا . اصلا هیچ کدوم ب سختی زبان تخصصی نبود:D مغزم هنگ کرده بود سر جلسه واییییی خیلی سخت بود البته این سخت بودن ب این خاطر بود ک هیچ امادگی برای زبان تخصصی نداشتم و فقط برای تنوع رفتم آزمون دادم ^_^
پاسخ:اهان گرفتم به انچه میخوام نرسم اشکال نداره ^_^ باید برسم ^_^


زهرا
ساعت14:22---26 تير 1395
سلام سهیلا جونم چه شعر قشنگی بود،دستت درد نکنه
سهیلا جون از کنکور چه خبر؟ چه جوری دادی؟
انشالله که موفق میشی عزیزم
پاسخ:سلام زهرا جون . مرسی عزیزم حالت چطوره؟ . عمومی ها خوب بود ولی اختصاصی نه البته به نظر من اسون بود ولی چون وقتمو روی ریاضی و زیست گذاشتم به شیمی و فیزیک نرسیدم اصلا حواسم به زمان نبود یهو گفتن برگه ها بالا :-(((( ولی اگ خیلی بیشتر میخوندم مطمنئنا موفق تر بودم . در هر صورت چون رشته و دانشگاه خوب میخوام یه سال پشت کنکور میمونم


پرنیان
ساعت13:42---26 تير 1395
سلام سهیلاجون.خوبی؟خسته نباشی
شعرزیباییه
خب تعریف کن ببینم.سخت بودکنکور؟راضی بودی؟
پاسخ:سلامممم پرنیان خانم گل . مرسی خوبم شما خوبی؟! سلامت باشی عزیزم. عمومی ها خیلی خوب بود اختصاصی ها وااااای خیلی بد بود کلی هم وقت کم اوردم


امیر
ساعت23:12---25 تير 1395
سلام سهیلا خانم

فوق العاده قشنگ بود پستتون.ممنون


پاسخ:سلام امیر اقا . مرسی :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 25 تير 1395 ساعت 7:53 بعد از ظهر توسط بانو |