روزدختر ...

روزدختر ...

دوستـــــــای گلم  (پرنیان جون ، آرام عزیزم  و زهرای گلم ) روزمـــــــــــون مبارکـــــــــ ^_^ 

و ولادت حضرت معصومــــه رو هم به همه تبریک میگم 

 



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:50---23 تير 1399
هوووووورررررررااااااا!!!!!!!!!!=D D

پرنیان
ساعت22:53---21 مرداد 1395
سلام مجدد خانوم
این که جوگیرنیستی وتریپ قهرمانی برنداشتی وباچشم بازانتخاب کردی باعث خوشحالیه.خیلی خوبه که تحقیق کردی وجوانب مختلف این شغلوسنجیدی
علاقه هم که داری پس حتماموفق میشی.همین علاقه هم باعث میشه سختیاشوتحمل کنی.انشاالله به خواستت برسی.
ای کلک بدجنسزبون نیس کهیادم باشه اگه خواستم باغلتک ازروی یکی ردشم وباخاک یکسانش کنم حتمابیام ازت مشاوره بگیرمدستت دردنکنه...یعنی من ازدورخوب به نظرمیرسم وازنزدیک همچین مالیم نیستم.نه؟بااااااااشه هییییییععععع روزگار
به به ...به سلامتی.نایب الزیاره ماوبچه هاهم باش.به آقاسلام برسون بگوماروهم بطلبه
پاسخ:سلااااااام پرنیان خانم خوبین؟! عیدتون یه عالمه مبارکــــــــــــــ . مرسی عزیزم :-) . از همین الان بگم مجانی نیست ها :D عه خب گفتین ماهین منم خصلتای ماه رو گفتم دیگه :-)))))) . حتما پرنیان خانم . براتون دعا کردم ان شاءالله اقا همه رو بطلبه :-)


پرنیان
ساعت13:21---21 مرداد 1395
اومدن که....نه فک کنم میادبهت
ولی قبلش ازکسی که تواین شغله بپرس شرایطش رو،سختیها ومزیتاش رو.البته هرکاری سختیای خودش روداره ولی فکرکنم این کاریه خورده بیشترسختی ومشکل داره.این خوبه که علاقه داری ولی سعی کن جوگیرنشی.ببین به روحیاتت میخوره اصلا.
من خب همیشه یه تصوری ازکارنظامی وپلیس بودن مخصوصا واسه خانمادارم.نمیدونم بگم یانه؟
میگم آخه....پس توهم موافقی که من ماهم
پاسخ:خجالت نکشین بگین نمیاد:D . من الکی این شغل رو نمیخوام انتخاب کنم یا اینکه جوگیر باشم خیلی رو این شغل تحقیق کردم از خیلی از افراد ک تو این شغل مشغول به کارن پرسیدم جالب اینجاس همه میگن خوب نیست :D یا اینکه بیشتر فکر کنم . اتفاقا با روحیاتم جوره :D نمیدونم فکر کنم بستگی به هر فرد داره ک چطور به یه شغل نگاه کنه به نظر من همه ی شغل ها در حرفه ی خودشون بیشترین سختی رو دارن حالا هرکدوم به یک نحو . میشه تصورتون رو بگین ؟ اره ماه ک هستین حالا بستگی داره کدوم ماه باشه ماهی ک از زمین بهش نگگاه میکنی یا ماهی ک از روی خودش بهش نگاه میکنی :D
پاسخ: پرنیان خانم من دو روز نیستم میرم مشهد :-) مراقب خودتون باشین


پرنیان
ساعت12:55---21 مرداد 1395
دانشکده افسری؟؟!!!چه جالب!!!
نمی دونستم علاقه دارییعنی میخوای پلیس شی؟؟
انشاالله که به آرزوت برسی
خخخخخ...پس همدردیممامان من هروقت ازدستم عصبانی میشه میگه خدایه بچه عین خودت نصیبت کنه بفهمی من چی کشیدم ازدست توبعدمن عین کارتوناازاین ابرابالای کلم ظاهرمیشه تصورمیکنم یه بچه داشته باشم عین خودم چی میشه؟به این نتیجه میرسم خییییلیم عالییییییی میشه بس که من ماهم
اعتمادبه سقفونظاره کردی دخترم
پاسخ: اره خیلی علاقه دارم درواقع برام با پیراپزشکی و پزشکی فرقی نداره . بهم نمیااااااد ؟؟ :D خخخخخ ابرو خوب اومدین فکر کنم همه ازین تخیلات دارن :D بله بله بر منکرش :D اخییی بچه کوچولو خیلییییییی دوست دارم :D


پرنیان
ساعت11:00---21 مرداد 1395
سلام سهیلاجان.خوبی خانوم؟

عیب نداره.اکثراسال اول رتبه دلخواهشونونمیارن.انشاالله سال آینده همون رشته ودانشگاهی که دوست داری قبول شیتازه الان باتجربه ترم شدی.بعدم مهمترازهمه اینکه انگیزشوداری.این خیلی خوبه که درست واست مهمه والبته هم که مهمه ولی منظورم کلاتوزندگی بود که خداروشکرشماانسان خوبی هم هستی

درموردشرایط خانواده شمابله اطلاعی ندارم خب ولی میدونم همه باباوماماناته دلشون دوست دارن بچه هاشون عاقبت بخیربشن وآدم نمیدونه واقعااین عاقبت بخیری چطوروچه مدلی واسش اتفاق میفته.بعدم اینکه همه آدمابالاخره یه ضعفهایی دارن کنارخوبیاشون.دلیل نمیشه ضعفاشونوچماق کنیم توسرشون.ولی اگه حسادت باشه اون بحثش جداست.اتفاقاوقتی بهت حسادت میکنن بایدبدونی توزندگیت حتمایه فاکتورایی داشتی که آرزوی اونابوده.

همه مامانااین شکلین.مامان منم مدام عیباموگوشزد میکنه بلکم درست شمولی طفلی نمیدونه من درست بشونیستمخخخخخ
پاسخ:سلام پرنیان جون مرسی خوبم :-) نمیدونم والا . انتخاب رشته میکنم اگه دانشکده افسری قبول شدم حتما میرم اونم یکی از علایق شدیدمه :D . گاهی حسادت باعث میشه همه از هم دور بشن من اینو دوست ندارم ولی اطراف ما خیلی پیدا میشن ک اینطورن . جمله همیشگی مامان من وقتی به حرفش گوش نمیدم : جون به جونت کنم آدم نمیشی :D اخ نگین مامان من اغلب نیمه خالی لیوان رو میبینه


پرنیان
ساعت15:53---19 مرداد 1395
نگران نباش.توکل به خدا
انشاالله هرچه خیره برات پیش بیاد
انشاالله بهترینهاواست اتفاق بیفته
پاسخ:به امید خدا هرچی بشه :-) مرسی پرنیان جون . من بیشتر ننگران حرفای اطرافیانم اخه منتظر یه نقطه ضعفن ک به رخ مامانم بکشن
پاسخ:سلام پرنیان خانم . بله زدن . اونی ک میخواستم نشدم البته انتظار هم نداشتم بشم . اها داداش اره چندین بار بهم گفت حتما امسال برم ولی خب پشت گوش مینداختم . نه امسال میمونم سال بعد باید خوب بشم . اخه شما از شرایطم خبر ندارین خونواده مامانم همش دنبال یه چیز میگردن مامان رو سرزنش کنن شاید بخاطر حسادتشون ه نمیدونم ... اونکه صد البتههههههه کلی خصوصیات خوب دارم :-)))))))) . مامان اهل پز دادن نیست میگرده خصلت بده رو پیدا میکنه میگه خوبش کن :-))))) . قبول دارم انسان بودن خیلی مهم تره ولی خب درسم خیلی برام مهمه


پرنیان
ساعت15:50---19 مرداد 1395
به به...پس تصمیمت عوض شد
چی باعث شدتصمیمت عوض شه؟فکرکنم حرفای داداشت بی تأثیرنبوده نه؟؟
مظلوووووووومممم
پاسخ:اره:-) داداشم ؟؟ نه ... مامانم خیلی اصرار کردن . ولی اگ نتیجه دلخواهم نباشه مسلما ی سال میمونم


پرنیان
ساعت14:27---19 مرداد 1395
سلام سهیلاجون.امروزت چطوره؟
اونکه بععععععلللهههه...اصلاتولغت نامه جلوی کلمه سهیلا واسه معنیش نوشته مظلوم وطفلکی
پاسخ:سلام پرنیان جون . بد نیست :-) از وقتی نظرم عوض شده ک امسال برم دانشگاه دلم شور میزنه ک نتایج چطوره .ولی اصلش به معنی نرم و ملایم ه D:البته مظلومم هستما:D


پرنیان
ساعت19:31---17 مرداد 1395
من خییییلی بهترم
خداروشکرتوهم خوبی
خخخخخخخ....خب پس بیچاره شدیم رفت دیگهآخ آخ پس پوستم کنده اس
پاسخ:خداروشکر ان شاءالله همیشه عالی باشین :-) . بیچاره 0_0 نه بابا اصلا ب من میاد پوست کسی رو بکنم؟ من ب این مظلومی :-(


پرنیان
ساعت15:03---17 مرداد 1395
سلام سهیلاجون.خوبی؟
چه خبرا؟؟حال حوصلت چطوره؟
روبه راه شدی؟
راستی حال زبونت چطوره؟
پاسخ:سلام پرنیان خانم خوبین؟ سلامتی . مرسی بهترم :-) طفلی زبونم یه چند روزی بهش استراحت دادم ک بعدا حسابی ازش کار بکشم :D


آرام
ساعت14:40---14 مرداد 1395
سلام سهيلا جونم . چه كار قشنگي كردي . خيلي ازت ممنونم . روز خودت مبارك باشه دختر مهربون و با معرفت
برات آرزوي بهترينها رو دارم و ميبوسمت

پاسخ:سلام آرام جان . خوبی؟ خواهش میکنم عزیزم . مرســــــی روز شمام مبارکـــــــ باشه ان شاءالله تنت همیشه سالم و لبت خندون باشه و به آنچه که شاستش هستی برسی :-)


زهرا
ساعت14:15---14 مرداد 1395
سلاااام سهیلااا جووونم حالت خوبه؟ بهتری؟
عیدت یه عالمه مبارک عزیزم
وااای سهیلا جون اسممو تو پستت دیدم یه عالمه ذوق کردم
همچین نیشم باز شد الان داداش میثم بود میگفت نیشتو ببند
سهیلا جووونم روز دختر مبارک، این روز بهت تبریک میگم
بازم ممنون بابت پست خییییلی خوشحالم کردی
پاسخ:سلااااام زهرا خانم گل مرسی عزیزم بهترم :-) شما چطوری؟ بهتری؟ مرســـــــــــی عید شمام مبارک . :D میخوای من ب جای داداش بگم ؟! :D . خواهش میکنم عزیزم


معصومه
ساعت14:09---14 مرداد 1395
سلام عزیزم
روزت مبارک باشه
پاسخ:سلام خاله جون :-) خیلی لطف کردین عید شما هم مبارک باشه :-)


پرنیان
ساعت23:47---13 مرداد 1395
سلام سهیلاجووووون
روزت مبااااارک دخملی گل
عیدتم مبارک.انشاالله که حالت بهتره
حالم خوب نبود.پستت روکه دیدم بهترشدم
پاسخ:سلاااااااام عزیزم فدای شما . عید شما هم مبارک . روزتم مبارکـــــــــ باشه خوشگل خانم . خداروشکر خوبی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 13 مرداد 1395 ساعت 10:22 بعد از ظهر توسط بانو |