هر لحظه با یاد تو خواهد گذشت…

هر لحظه با یاد تو خواهد گذشت…

خدایا…
بیاموز به من که لحظه ها در گذرند….
بیاموز به من که هیچ حالتی پایدار نیست…
که می گذرد…
اگر دلتنگم…
در تمام این لحظه ها تو در کنار منی…
از نیروی بی پایانت بی نصیبم مگذار ….
نگرانی هایم را بدست تو می سپارم…..
و قدم میگذارم در راهی که تو میخوانی ام…..
و هرچه در این مسیر برایم مهیا کرده ای را با آغوش باز می پذیرم….
هر لحظه با یاد تو خواهد گذشت…
چه سخت و چه آسان…
چه تلخ و چه شیرین…
که با حضور تو همه لحظه هایم به عشق مبدل میشوند.



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:49---23 تير 1399
دمت گرم که اینهمه عاشق خدایی
خدا با همین بنده هاش حال میکنه
دست مریزاد
وبت تکه واقعن


معصومه
ساعت22:41---4 شهريور 1395
سلام سهیلا جان خوبی ؟
پاسخ:سلام معصومه خانم مرسی:-)خوبم .شما خوبین؟


پرنیان
ساعت10:33---31 مرداد 1395
سلام سهیلاجون.خوبی خانوم؟
دیگه سرماخوردگیت خوب خوب شد؟
دماغت که دیگه نشتی نداره؟
پاسخ:سلام پرنیان جون . مرسی خوب خوبم شما خوبین؟! خخخ نه نداره فقط صدام کلفت شده :D


زهرا
ساعت10:54---30 مرداد 1395
سلااااام سهیلا جون خوبی؟
منم خوبم مرسی زیارتتون قبول ، انشالله ایندفعه قسمت بشه برین کربلا ...
سهیلا برا کنکور میخونی یا نه ؟ امیدوارم موفق باشی
پاسخ:سلام عزیزم قربونت خوبم عزیزم :-) مرسیییی ان شاءالله قسمت همه بشه ... از یک شهریور برنامه ریزی کردم ب امید خدا ببینم چی میشه . مرسی عزیزم و همچنین برای شما هم بهترین ها رو آرزومندم . دیگ ازین ب بعد فقط جمعه ها میام به همه سر میزنم و میرم :-)


پرنیان
ساعت11:34---29 مرداد 1395
سلام بردخترسرماخورده ماچیططططوری؟؟
به قول یکیچشم وکه بایدبگی چون بزرگترم خب
خب مواظب باش دیگه.بعدم یه خورده به خودت برسینی من متنففففففففرم ازسرماخوردگی.ینی میخوام سرخک بگیرم ولی سرمانخورم.مخصوصاازقسمت نشتی دماغشهمیشه هم سعی میکنم خوددرمانی کنم که کارم به دکتروعواقب دردناکشنکشه.
کلامن عادت دارم وقتایی که سرمامیخورم شروع میکنم خوردن خوراکیایی که بده واسم تاسرماخوردگی روازروببرم....ولی معمولا اآخرش این سرماخوردگیه که منوازرومیبرهاآنتی هیستامین بخوربلکم سدی باشد برسرراه رودخروشانی که ازبینی ات سرچشمه گرفته
خداروشکربهتری.مراقب خودت وزبونت باش
پاسخ:سلام پرنیان جون . مرسی خوبم .چشممممممممم :D نه اصلا مریضی همه نوعش بده . خخخخ خداروشکر ابریزش من شدید نیست شمام مث منین :D منم همه چی میخورم برای همین مامان دعوام میکنه ^_^


پرنیان
ساعت23:40---28 مرداد 1395
میبینم که این سرماخوردگی واست درس عبرت نشده وبازم داری شاخ بازی درمیاریگفتم حتمااین دفه واست تجربه میشه که وقتی بزرگترت یه حرفی زدبگی چششششششم
ولی سهیلا جداازشوخی من آه نکشیدم...
ینی فک کردی همچین آدمیم من؟؟درسته که تودوس داری سربه تن من نباشه ولی من که دلم نمیاد آه بکشم....یه همچین آدم مهههههربووونیم من
الان چطوری؟بهتری؟
پاسخ:نه دیگ من از چیزا درس نمیگیرم ^_^ اخی تاحالا کسی بهتون نگفته چشم ؟؟ باشه چشم :D . میدونم پرنیان خانم یکم بدنم ضعیف شده پسرخالم برام اب اورد ننمیدونستم دهنی کرده اب خوردم ازش گرفتم . عههه ک من اینجوریم ارهههه ؟ بله بله حرف شما صحیح :D خداروشکر تبم پایین اومده الان خوب خوبم فقط کم ابریزش دارم :D


پرنیان
ساعت0:28---28 مرداد 1395
سلام سهیلاجون.خوبی؟
آخ...آخ...آخ میبینم که سرماخوردی
ببین گفتم منوانقداذیت نکن عوقب داره
حالابه حرفام ایمان آوردی؟
اینوبه داداشتم بگوکه حساب کارشوبکنه
عسل وآبلیموبخوربهترشی
پاسخ:سلام پرنیان خانم خوبم -_- بخندین بخندین شما نخندین من بخندم ؟!-_- حالا ک اینطوره بیشتر اذیت میکنم ^_^
پاسخ:مرسی میخورم:-)


پرنیان
ساعت12:48---26 مرداد 1395
سلام بدجنس خانوم
حالادیگه زیادیم نخند دندونات سرمامیخورناوه...اوه من فکرمیکردم فقط من بیچارم که عزمتوجزم کردی باخاک یکسانش کنینگوکسای دیگم هستن طفلیا.چی میکشه ازدست تومامانتکلایدطولا وسابقه درخشانی دراذیت کردن داری وتواین زمینه هم به داداشت کشیدی.اون خاطره بچگیاشوکه خاطرشریف هست؟؟اون زبونتونم ماشاالله ازوقتی من یادمه نمایان بوده وفقط این وسطابیچاره رویه چندرزی فرستادی صافکاری رنگ.بازروزازنو روزی ازنونترس.من کچلم بشم بااااازازخیل دوستدارانم کم نمیشه بس که خوشگلمشمابرویه فکری به حال خودت بکن بااین زبون هیشکی طرفت نمیادمگه ازجونشون سیرشدن آخه؟
خدازبونتوواسه تووتو وزبونتوواسه داداش میثمت حفظ کنه
پاسخ:سلام بر دوست کچلم :D نگران نباشید من پوستم کلفته ^_^ مامانم ؟!! هیچی فقط دعا میکنه کی ازش دور بشم نفس راحت بکشه :D بله بله خاطرم هست بگردم میبینین چقد باهوشه داداشم ؟!! مث خودمه ^_* من همه زبونمو رو نمیکنم چشم میزنن-_- . ارهههه بر منکرش فرموده بودین که ماهین :D کجاشو دیدین من کلی طرفدار دارم شما خبر نداری همه رو هم با همین زبون جمع کردم . بلند بگین ان شاءالله
پاسخ:پرنیان جون من دیگه باهاتون شوخی نمیکنم اهتون آدمو زمین گسر میکنه -_- سرماخوردم بدجوررررررر هیچ وقت این موقع سرما نمیخوردم -_-


پرنیان
ساعت23:31---25 مرداد 1395
بخنننننند...بخنننننندآخه من نمیدونم پرنیان آزاری خوشحالی دارهآه من کوچولو طفلکی معصوم دامنتونومیگیره هاااا
بله دیگه تودفاع نکنی ازداداشت کی دفاع کنه؟من؟؟!!من باتوبیام دکتر؟؟عمرا
اگه تویی که به دکترمیگی همون دودونه روهم بکنهولی میبینم خوب جواب داده استراحته...راه افتاده قشششنگ.زبونتومیگم
پاسخ:میخندم :-)))))) پرنیان آزاری نه ولی مردم آزاری اره :D آخی کوچولو :D در جایی ک دفاع از داداش باشه زبونم نمایان میشه O_0 دلتونم بخواد اشکال نداره کچل میشین رو دست مامانتون میمونین از من گفتن بود نگین نگفتم . صد البته با استراحت و زمان همه چی راه میفته نمیدونستین بدونین ^_^ بگردمش . زبونمو میگم . چش نخوره صلوات :D


پرنیان
ساعت15:08---25 مرداد 1395
آره خب حتمااونم من بودم ویژگیهای ماه روتشریح کردم وگفتم ازدورخوب به نظرمیرسه وازنزدیک چنگی به دل نمیزنه
درست نخوندی وگرنه میدیدی داداش محترم شمابازتیکه اون سری که ناراحت شدم وبهم انداخته وگفت بی جنبه
حالابهش گفتم بنویسم امضاکنم باباجان دلخوری من همون یه باربودراضی میشه؟؟دست ازسرکچل من برمیداره؟؟
خودمم میدونم آخرازدست تووداداشت یه تارموتوسرمن طفلکی باقی نمی مونه
پاسخ::-)))))) حس میکنم از سرتون دود بلند میشه . اووووووووو بخاطر اون میگین؟!! از نظر من اصلا اذیت کردن نیست -_- بسیــــــــار حرف بجایی داداشم گفتن :D اشکال نداره با هم وقت دکتر میگیریم مو میکاریم غصه نخورین همین دو دونه موتون هم میریزه ها اونوقت من باید جواب گو باشم -_-


پرنیان
ساعت0:35---25 مرداد 1395
سلام سهیلاخانوم گلخوبی؟
رسیدن بخیر.زیارت قبول
انشاالله زیارت مکه وکربلا.مرسی که دعام کردی.انشاالله ماروهم بطلبه
ولی خب یادم نرفته هنوزبهم گفتی ماه
شاکیم ازت بدجورالبته من که به این القاب تووداداشت عادت کردم.اتفاقانبودی خوب جاتوپرکرده بود.
مأموریت اذیت کردن منوخوب انجام داد
پاسخ:سلام :-) مرسی خوبم . تشکر . ان شاءلله ...عه کی گفتم؟!!!!!!! شما خودتون گفتین منم تایید کردم :D حالا شاکی نباشین گناه دارم :-( طفلی داداشم چیزی نگفته همه رو خوندم 0_o


زهرا
ساعت12:57---22 مرداد 1395
سلااام سهیلا جون منم خوبم مرسییی
نه دیگه یه ذره هم همت کنی میرسی به اونجا
انشالله که گرفتاریت هر چه زودتر رفع بشه و برگردی پیشمون
راستی چه آهنگ قشنگی گذاشتی تو وبت دستت درد نکنه
رفتی حرم مارو فراموش نکن التماس دعا
پاسخ:سلام عزیزم حالت چطوره ؟ عیدتـــــــ مبارکــــــــــ زهرا جان . مرسی گلم :-) سر شما درد نکنه :-) برای همه دعا کردم عزیزم ان شاءالله سال اقا همه رو بطلبه ...


معصومه
ساعت8:48---21 مرداد 1395
سلام عزیزم
خوبی ؟ با اجازه اومدم ببینم از نتیجه کنکور راضی بودی؟
خیلی تو فکرت بودم .
پاسخ:سلام خاله جون مرسی خوبم شما خوبین؟ قربون شما مرسی ک به فکرین :-) . راضی که نه ولی اگه دانشکده افسری قبول شدم حتما میرم والا سال بعد کنکور میدم :-)


زهرا
ساعت19:33---20 مرداد 1395
سلااام سهیلا جون
ستاره ی سهیل شدی؟چرا نیستی؟دلم برات تنگ شده
پستت مثل همیشه آرام بخش و عالی
پاسخ:سلام زهراجان حالت چطوره ؟ نه هنوز تا اونجا خیلی مونده :D یکم گرفتارم و شرایط اجازه نمیده بیام فردا پس فردا هم مشهدیم . فدای شما . مرسی :-)


پرنیان
ساعت15:31---19 مرداد 1395
متن خییییلی خییییلی زیباییه
آغوش خداامن ترین جای دنیاست...وقتی دست خدارودوربازوهات حس میکنی
پاسخ::-) دقیقا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 12:16 قبل از ظهر توسط بانو |