آرامشی از جنس خدا...

آرامشی از جنس خدا...

روزهای رفته زندگی را ورق میزنم
چه خاطراتی که زنده نمیشوند
چه روزها که دلم میخواست تا ابد تمام نشود
چه روزها که هر ثانیه اش یک سال گذشت
چه فکرها که ارامم کرد.
چه لبخندهایی که بی اختیار برلبانم نقش بست
چه اشکهایی که بی اراده از چشانم سرازیر شد
چه آدمها که دلم را گرم کردند وچه آدمها که دلم را شکستند
چه آدمها که شناختم و چه آدمها که فهمیدم هیچگاه نمیشناختمشان
وچه….
وسهم من از این همه , یادش بخیر میشود
کاش ارمغان روزهایی که گذشت
آرامشی باشد از جنس خدا
آرامشی که هیچگاه تمام نشود..



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:48---23 تير 1399
و با یاد او دل ها آرام میگیرد...
عالی و درجه یک...


منتظر
ساعت8:16---15 آبان 1395
خیلی علی قشنگه
پاسخ:ممنون :-)


پرنیان
ساعت14:04---8 شهريور 1395
هاروکی موراکامی دوتاجمله زیبادرموردخاطرات گفته:"خاطرات شماراازدرون گرم میکند...امادرعین حال شماراپاره پاره میکند"
"خاطرات خیلی عجیب هستند.گاهی میخندیم به روزهایی که گریه می کردیم وگاهی گریه میکنیم به یادروزهایی که میخندیدیم"
بعضیااعتقاددارن گذشته هاگذشته وهرچه اتفاق افتاده مربوط به قبل بوده ودیگه نبایدتوحال وهواش باشیم.ولی من معتقدم گذشته آدماهویت اونهاست.گرچه نبایدغرق درگذشته بشیم ولی فکرمیکنم بدون خاطرات،بدون یادگاری ذهنی وتصویری ازگذشتمون انگاریه چیزی روگم کردیم.من که آدم نوستالژیکی هستم
دعای آخرت هم واقعاخوشگله.آمین...
پاسخ::-)مرسی از نظرتون


پرنیان
ساعت12:26---8 شهريور 1395
سلام صابخونه.خوبی؟
من یه پیام اینجاامانت داده بودما ولی حالانیستش
مسیولین پاسخگوباشن
پاسخ:سلام عزیزم مرسی خوبم شما خوبین؟ اوم نیومده -_- اگ تونستین دوباره بفرستین:-)


زهرا
ساعت14:05---4 شهريور 1395
یارو میره مهمونی ، شب موقع خواب صاحب خونه بهش میگه:
جاتو کجا بندازم تو اتاق نی نی خوبه؟
یارو با خودش فکر میکنه کی حوصله گریه بچه داره.
بعد به صاحب خونه میگه:
نه ممنون همینجا تو حال خوبه!
صبح پا میشه بره دستشویی یهو یه دختر خوشگل با لباس خواب میبینه .. میگه:
شما دختر فلانی هستی ؟ اسمتون چیه؟
دختره میگه:اسمم نازنین تو خونه صدام میکنن نی نی. اسم شما چیه؟
میگه: من ..خر
من گاو
من الاغ
من نفهم
من بیشعور...


زهرا
ساعت14:03---4 شهريور 1395
سلاااام سهیلا جونم حالت خوبه؟ آفرین بهت که برنامه ریزی کردی برا کنکورامیدوارم در رشته ی مورد علاقت قبول بشی عزیزم.
سهیلا چه پست قشنگی گذاشتی دستت درد نکنه
آدم وقتی میخونه بهش آرامش دست میده
پاسخ:سلام عزیزم مرسی تو خوبی؟ مرسی عزیزم :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 31 مرداد 1395 ساعت 10:29 بعد از ظهر توسط بانو |