چرا این همه دلها تنهاست؟!

چرا این همه دلها تنهاست؟!

من به آمار زمین مشکوکم  اگر این سطح پر از آدم هاست ، پس چرا این همه دلها تنهاست؟!

بی خودی میگویند هیچ کس تنها نیست . چه کسی تنها نیست ؟! همه از هم دورند... 

همه درجمع ولی تنهایند ... من که در تردیم ... تو چطور؟!

من که میگویم  نیست ... گر که هست دلش از کثرت غم فرسوده ست ...

چه عجب چیزی گفت ، چه شکر حرفی زد ... 

گفت : من تنهایم ... هیچکس اینجا نیست ...

گفت اگر اشک به دادم نرسد می شکنم ... اگر از یاد تو یادی نکنم می شکنم ...

بر لب کلبه ی محصور وجود ، من در این خلوت خاموش سکوت ... 

اگر از یاد تو یادی نکنم می شکنم ...

اگر از هجر تو آهی نکشم ... اندر این تنهایی ... به خدا میشکنم ...

من به آمار زمین شک دارم ... چه کسی گفته که این سطح پر از آدمهاست ؟!! 



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:47---23 تير 1399


سامان تنها
ساعت20:17---21 فروردين 1399
عالی بود و زیبا فقط فکر کنم متن اول تیتر رو از یه اهنگ کپی کردین درسته؟
سلام مرسی . نمیدونم جایی متن رو خوندم به دلم نشست پستش کردم ...


پرنیان
ساعت15:42---20 شهريور 1395
سلام سهیلا.کجایی؟سهییییییلاااااا
بیاخب...بیااجازه میدم بوسم کنی
این دفه میبخشمت
پاسخ:سلام پرنیان خانم خوبین؟! یکم گرفتارم :-) نوچ دیگ نمیچسبخ همون موفع باید بوس میکردم (^_^) باریکلا ب شما


پرنیان
ساعت13:51---18 شهريور 1395
نموخوااااام...نموخواااااام دیگه
حالادیگه؟اصنم دیگه دوست ندالم سهی
اصن قهرقهرتاروزقیامت
پاسخ::D


پرنیان
ساعت13:13---18 شهريور 1395
سهیییی؟
داشتیم؟؟؟....بااااااااشه باششششششه
وقتی سرموگذاشتم زمین اون موقع قدرمومیدونی...هیییی بشکنه این دست که نمک نداره
پاسخ:جونمممممم پریییی؟! ^_^ ما همیشه ازینا داریم فقط رو نمیکنیم:D اخی عزیزم دشمنت فدات شه خدا نکنه لپتو بیار ببوسم :D


پرنیان
ساعت23:21---17 شهريور 1395
خوشم میادتعارف مارف توبساطت نیست.
حالامن یه چی گفتم...توبایدبگی :نه.این چه حرفیه پرنیان خانم عزیز.شماخیلی خوب وگل ومهربونم هستی
پاسخ:من و شما نداریم . من و شما و تعارف؟!!!! نوچ نوچ نوچ :D من اصلا دروغ نمیگم :D


زهرا
ساعت23:06---17 شهريور 1395
سلام سهیلا جون
اواااااا من کی خصوصی فرستادم پیامو
اون از پیام قبلی اینم از این
نگاه کردم عکسو وای چه دوست داشتنی هستن سهیلا جون
بهشون دستم میزنی ؟
سهیلا یه چیزی داداش میثم اجازه نمیده تو وبش من از این شکلک استفاده کنم
میخوام اینجا بذارم عقده ای نشم

پاسخ: خخخخ اره منم دوسشون دارم اول دست نزدم چندشم میشد و لینکه احتما انتقال بیماری دارن دست نمیزدم ولی بعد بیخیال شدم :D :-)))) از دست تو بذار *_*


پرنیان
ساعت11:06---17 شهريور 1395
عهههه
منظورت اینه بچه پرروام؟
یادمه یکی به داداشش میگفت بایدپرروباشی مثل منیکی که اول اسمش "س"بودفک کنم
پاسخ:اره دقیقااااااا:D بیاد دارم :D
پاسخ:زهرا: سلام عزیزم:-) چرا نظراتو خصوصی میفرستی؟! اره فکر کنم همین طوره :D وای از وسواس نگو ک مامانم خیلیییی وسواس داره -_-
http://8pic.ir/images/efto3om4ld1id7th8z8j.jpg


پرنیان
ساعت2:01---17 شهريور 1395
امممم...بدک نبود
ازت راضیم بچه جون
پیشرفتت امیدوارکننده اس
پاسخ:بقول داداشم روتو کم کن خانوم جون:D


پرنیان
ساعت1:11---16 شهريور 1395
سهییییییلااااااا
ده بارازرو"عصا"بنویس فعلاتابعدراجع به بقیه خصوصیاتت حرف بزنیم
پاسخ::-))))) حواسم نبود خانوم جون بفرما:عصا عصا عصا عصا عصا عصا عصا عصا عصا عصا عصا عصا عصا خوبه؟:D


زهرا
ساعت22:12---15 شهريور 1395
سلااااام سهیلا جون منم خوبم مرسییی
اواااا چرا پیامهای من نیست میشه تو وب داداش هم یکیش اونطوری شد !
سهیلا جون درکت میکنم ولی امیدوارم تا حالا خوب شده باشی عزیزم
زیاد از بچه گربه هات تعریف نکن قند تو دلم آب شد منم میخوام میتونی بفرستی ؟
خوبه مامانت بهشون میرسه اگه مامان من بود هممونو پرت میکرد بیرون
پاسخ:سلاااام عزیزمممم مرسی گلم :-) خب جیگرن ^_^ البته مامانشون با من سرلج داره وقتی منو میبینه یه نگاه بهم میندازه و میره حالا مامانمو میبینه دوساعت وامیسته نگاش میکنه بعد میو میو میکنه -_- منم ک بوقم :D . چی بفرستم عزیزم؟ عکسشون رو؟ خخخخخ نه مامان من حیؤنا رو دوست داره البته حق ورود ب خونه رو ندارن چون خیلی وسواسه


پرنیان
ساعت11:40---15 شهريور 1395
دیگه....دیگه
همون سهیلا که طرفدارسینه چاک داداشاشههمون که ازسوسک میترسه.همون که بچه گربه نگه میدارههمون که موتورسواری دوس داره
دیگه بسه دیگه...زیادی ذوق میکنی خوب نیست برات بااین حالت هیجانزده بشی
عهههه...راستی ازهمه مهمترهمون سهیلای خودشیفته ازخودمچکر
ولی خوشم میادزبونه توهرحالی خوب کارمیکنه برات هاااا
پاسخ::D چه همه منو شناختن عجب .... از سوسک نمیترسم فقط چندشم میشه . موتور سواری رو از کجا میدونین؟!!:D اوم فکر کنم وب ارام گفتم . نگران نباشین مراقب خودمم لیو عسل میخورم هیجانم تشدید نشه :D خوشیفته؟!:-))))))) خوب اومدی خخخ . زبونم عسای دستمه


پرنیان
ساعت23:14---14 شهريور 1395
سلام مجدد ستاره خانم سهیل
خدانکنه روبه راه نباشی.چراآخه؟
ازنظرروحی دیگه نه؟
خب هممون گاهی اینطوری به هم میریزیم ومیریم تولاک خودمون .من که نمیدونم مشکلت چیه ولی امیدوارم هرچه زودترحل بشه ایشااللهفقط یادت باشه نبایدزیادکشش بدیم.
آغامن همون سهیلای زبون درازخودمومیخواااااامهمون که یکی میگفتم چهارتاازش جواب میشنیدم.همون که ازرونمی رفت وکم نمیوورد.همون که ازپرنیان آزاری کیف میکرد.همون که باغلطک ازروی من بیچاره ردمیشد...
بازم بگم اندرباب محسناتتون یابسه خانوم؟؟
پاسخ: سلام پرنیان جون . اره:-) همین جوری ... مرسی . اوه اوه عجب خصلالیی دارما نه خوشم اومد از خودم ^_^ تیکه ایم برای خودم البته بر منکرش :D من کلا از مردم آزاری خوشم میاد :D . نه بگین کلی ذوق کردم :-)))))
پاسخ:خصلتایی


پرنیان
ساعت11:29---13 شهريور 1395
سلام سهیلاگلی.کجایی دختر؟
جمعه هم که سرنزدی.خدایی نکرده مشکلی که نداری؟
پاسخ: نه عزیزم مشکلی ندارم فقط این روزا یکم روبه راه نیستم :-)


زهرا
ساعت23:24---11 شهريور 1395
سلاااااام سهیلا جون پاسخ:سلااااااااام زهرا خانم گلم حالت چطوره عزیزم؟ مرسی خوبم درسا هم یه چند روز مجدد عقب انداختم حالم خوب نبود . مرسی عزیزم :-) . بستگی داره از چه دیدی بهش نگاه کنیم . بگردمشوووووووون جیگرین برا خودشون نه هنوز کوچولو ن اخی مامانشون خیلی ضعیف و لاغر شده مامان هرروز براش گوشت میندازه میخوره استخوناشو میندازه پایین :D
پاسخ:عههه پیامت رو تا تایید کردم نصفش پاک شد.


پرنیان
ساعت11:56---10 شهريور 1395
سلللللااااممممم به سهیلاخانم عزیزحالتون چطوره خانوم؟سایتون سنگین شدهکم پیدایی
صدات درست شد؟قسمت صوتی الان خوب کارمیکنه دیگه؟
درمورداین پستت بایدبگم به نظرم تنهایی گاهی خییییلیم بدنیست.یعنی بدکه نیست هیچ حتی گاهی لازم وخوبه.آدم خوبه گاهی ازبقیه کناره بگیره وباخودش خلوت کنه.گاهی این تنهایی آدموبه جاهای خوب به نتایج خوب میکشونه.انگارکه آدم تجدیدنیروکنه وبهدباانرژی برگرده به جمع.
ولی خب تنهایی توجمع آشناهاودوستات خیلی دردناکه.این که آدم گاهی توجمع آشناهاشم احساس غریبی کنه.حس کنه کسی حرفش رونمی فهمه ودرکش نمی کنه.دوای این دردهمدلیه.فکرمیکنم بایدحس همذات پنداری روتوبرخوردبادیگران توخودمون تقویت کنیم
پاسخ:سلااااااام پرنیان خانم گل حالتون چطوره ؟ مرسی خوبم :-) بلههههه عالی عالی براتون یکم بخونم؟!!! :D بله اگ از این نگاه کنیم حق باشماس ولی گاهی تنهایی ممکنه واقعا بخاطر تنها بودن باشه ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 5 شهريور 1395 ساعت 3:53 بعد از ظهر توسط بانو |