سهراب سپهری

سهراب سپهری

اهل شعرم... اهل تنهایی و درد... 

پیشه ام فریاد است!! کاسبم... کاسب دل... 

صادراتم شادی... وارداتم غم ودرد... 

دوستانی دارم سردتر از سردی برف... 

گاه گاهی یخشان میشکند... 

گاه گاهی دلشان می سوزد... ولی از روی ترحم... 

سر زمینی دارم مردمانش همه دوست. ولی از روی ریا...

خنده ام می گیرد!!! 

دلشان مرده ولی، لبشان خندان است... 

گله از اهل تماشا دارم... گله از این همه حاشا دارم... 

خنده ام می گیرد!!!

من خودم اهل تماشا هستم... 

گاه گاهی دلی میسازم، میفروشم به شما... 

تا به آواز صداقت که در آن زندانیست دل بی مهر شما تازه شود...

چه خیالی... چه خیالی... 

خوب میدانم دلتان بی مهر است...



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:45---23 تير 1399
واقعن نشنیده بودم....خیــــــــــــــــــــــ ــــلی خوب بود

زهرا
ساعت16:34---12 مهر 1395
خدارو شکر حالت خوبه منم خوبم مرسییی
فعلا درسهای منم خوبه دارم میخونم اول سالی رو هم جمع نشه :-)
چه خوب سهیلا جون که توام مثل من هیات و محرم و دوست داری
از قالب وبلاگت حدس زدم
مادرت حالشون خوبه؟راستی گربه هارو چه کردی رفتن ؟
پاسخ:سلام زهرا جان قربونت عزیزم حالت چطوره؟ کار خوبی میکنی از همون اول باید بخونیم ک رو هم نشه :-) دقیقا... مرسی گلم مامان خوبن خداروشکر... از گربه خبری ندارم فکر کنم رفتن یه مدت نبودیم منم ندیدمشون


زهرا
ساعت16:30---12 مهر 1395
پرسیدم ازهلال ماه، چراقامتت خم است
آهی کشیدوگفت:که ماه محرم است


زهرا
ساعت19:49---11 مهر 1395
سلاااااام سهیلا جووون حالت خوبه ؟با درسها چه میکنی ؟
قالب نو مبارکی خییییلی قشنگ شده وبت من ماه محرم و دوست دارم عاشق عزاداری و نوحه های محرم هستم :-)
شعرتم قشنگ بود مثل همیشه به دل نشست
اینا برا شما
پاسخ:سلاااااام عزیزم مرسی خوبم . شما چطوری؟! درسا هم خوبه ، شما چه میکنی با درسا؟! مرسی عزیزم . وای من عاشق هیئتم . مرسی:-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت 4:41 بعد از ظهر توسط بانو |