فروغ فرخ زاد

فروغ فرخ زاد

نمی دانم چه می خواهم خدا یا

به دنبال چه می گردم شب و روز

چه می جوید نگاه خسته من

چرا افسرده است این قلب پر سوز

ز جمع آشنایان میگریزم

به کنجی می خزم

آرام و خاموش

نگاهم غوطه ور در تیرگیها

به بیمار دل خود می دهم گوش

گریزانم از این مردم که با من

به ظاهر همدم و یکرنگ هستند

ولی در باطن از فرط حقارت

بدامانم دو صد پیرایه بستند

از این مردم که تا شعرم شنیدند

برویم چون گلی خوشبو شکفتند

ولی آن دم که در

خلوت نشستند

مرا دیوانه ای بد نام گفتند

دل من ای دل دیوانه من

که می سوزی از این بیگانگی ها

مکن دیگر ز دست غیر فریاد

خدا را بس کن این دیوانگی ها



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:43---23 تير 1399
فروغ فرخ زاد یه نابغه هست
شعراش که دیگه...
دمت گرم
پاسخ: دقیقا ... من عاشق شعراشم....


زهرا
ساعت18:20---14 آذر 1395
واااااای مرسی سهیلا جون قالبتو عوض کردی روحیم باز شد
اصلا رنگ سیاه دوست ندارم قلبم میگیره
منم خوبم امروز خیلی بهترم :-)چه خوب تولدتم مبارک عزیزم
پس به سلامتی داداشت پایان خدمتشو بگیره عروسی دارین
انشالله عروسی خودت یا قصد ازدواج نداری ؟
پاسخ:بالعکس من با مشکی خیلی جورم :D .خداروشکر . مرسی گلم . خخخ نههه هنوز زوده . ب قول داداشم مجردی رو عشقه :D


زهرا
ساعت18:16---14 آذر 1395
تجربه نشون داده
اگه دیدی یه دختر تو پروفایلش از بالای کمر عکس گذاشت بدون که قد کوتاهه
اگه از بالای گردن گذاشت بدون چاقه
اگه دیدی فقط از چشماش عکس گرفته فرار کن
فقط فرار کن...


پرنیان
ساعت13:45---12 آذر 1395
سلام سهیلا جون.خوبی؟
بهترشدی سهی ؟
پاسخ:سلااااااام پرنیان خانم عزیز مرسی خوبم شما خوبین؟! بله خوبم :-) چه خبرا ؟!


زهرا
ساعت10:33---11 آذر 1395
سلام سهیلا جونم خوبی؟
منم سرما خورده بودم هنوز کامل خوب نشدم
سهیلا قالب لوکس رو عوض کن دیگه محرم و صفر تموم شد
مامانت حالشون خوبه ؟ داداشت کی سربازیش تموم میشه ؟
پاسخ:سلام زهراجان مرسی گلم . تو چطوری؟ آخی سرماخوردگی خیلی بده ب خصوص آبریزشش :D خداروشکر من همیشه اول پاییز سرماخوردگی کوچک میگیرم دیگ راحتم . باشه گلم :-) مامانم خوبن خداروشکر . اوم فکر کنم اردیبهشت


زهرا
ساعت10:31---11 آذر 1395
آمد ربيع، فصل شكفتن رها شدن
با رويش گل نبوی هم صدا شدن
فصل برون نمودن هر كينه از دل است
آری ربيع موسم باران رحمت است
حلول ماه ربيع الاول مبارک باد
پاسخ:مرسی . ب ماه قمری اول ربیع الاول تولدمه :D


پرنیان
ساعت14:16---30 آبان 1395
سلام.خداروشکرانشاالله همیشه خوب خوب باشن مامان وسایشون بالاسرتون
منن خوبم.خداروشکر.آره یه خورده گرفتاری ویه اندک بی حوصلگی
پاسخ:سلام :-) مرسی و همچنین برای شما... ان شاءالله گرفتاریتون حل بشه . این بی حوصلگی گویا به همه سرایت کرده


پرنیان
ساعت0:25---28 آبان 1395
سلام سهیلاجون.خوبی خانوم؟
مامان بهترن انشاالله؟
خودت چه خبرا؟
پاسخ:سلام پرنیان خانم مرسی بد نیستم مامان خوبن خداروشکر . شما خوبید ؟ ی مدت کم پیدایی ...


زهرا
ساعت22:02---24 آبان 1395
مرسییی عزیزم خوندم
واااای سهیلا من عاشق چشم سبزم حالا قرار لنز بخرم گاهی بزنم به چشام ...چه تفاهمی بینی منم یه کم بزرگه
منم لاغرم
مامانت راست میگه ولی الان ماشالله همه دخترها ابروهاشون برمیدارن ...دخترها به کنار پسرها هم برمیدارن ابروهاشون رو
پاسخ: ان شا الله چشمای دخترت سبز باشه :D والا آخر آزمون شده دیگ ابروهای پسرت از ما قشنگ تره هم . میدونی وقتی تنها دلخوشی داداشم شه اونوقت میتونی درک کنی چی میگم . من ی لحظه بودن با داداش رو با دنیا عوض نمی کنم :-)


زهرا
ساعت17:48---24 آبان 1395
آهنگ غمگین میزارم … مامانم میگه : چت شده ? ولت کرده خبر مرگش !؟
شاد میزارم ، میگه : ذلیل شده دوباره برگشت؟
اومدم نوحه گذاشتم در اومده میگه خاک بر سرت چه غلطی کردی که الان توبه کردی ?
اوضاعی داریم ماهم
دیگه زدم تو فاز اذان....
پاسخ: :D الحق ک راسته خخخخ


زهرا
ساعت22:00---23 آبان 1395
چرا اتفاقا من اکثرا اسپورت میپوشم، نکنه اسپورت نمیپوشی قدت بلندتر دیده بشه ؟سهیلا قدبلندی ؟
وااای چه خنده دار تعریف میکنی
خواهش میکنم :-)
پاسخ:خخخخخخ خدا بگم چکارت نکنه . ب تنها چیزی ک توجه ندارم قده :D خب من عادت کردم تا جایی ک ذهنم میکشه از دوران بچگی کفش پاشنه دار می پوشیدم برای همین برام عادیه و راه رفتن باهاشون سخت نیست . نه قدم معمولیه :D


زهرا
ساعت18:45---22 آبان 1395
خدارو شکر حالت خوبه
آره واقعا هیچ جا خونه ی خودمون نمیشه سهیلااا جون وقتی جایی میری که پیاده روی زیاد لازمه کفش اسپورت بپوش اینطوری پا درد نگیری
چه خوب که حال مامانت خوبه امیدوارم دیگه نیاز نباشه دکتر برین....
پاسخ:قربونت :-) اخه میونه خوبی با اسپورت ندارم :D البته گاهی برای تنوع میپوشم ولی نه برای مسافرت :D . بدونی چ مسافتی رو طی کردیم ب جای من مامان غر میزدن :D البته ب ی جایی ک رسیدیم من فوران کردم اخه مامان با اینک اومده بودن ادرس رو بلد نبود دور خودمون میچرخیدیم از هر کی هم میپرسیدم مامان میگفتن سهیلا اینا بلد نسیتنا ب حرفشون گو ش نکن تا ب مقصد رسیدیم از بس حرص خوردم ده سال از سنم کم شد -_-
مرسی عزیزمم :-)


زهرا
ساعت16:51---20 آبان 1395
سلااااام سهیلا جونم خوبم مرسی ، حال خودت خوبه ؟ مامان بهتره؟
اشکال نداره اتفاق دیگه پارسال ما هم دقیقا شرایط تو رو داشتیم توکل کن به خدا انشالله با خبرهای خوب برگردی
چی بگم سهیلا جون دارم میخونم دیگه حالا ببینم چی میشه
امیدوارم توام بتونی امسال تو رشته ی دلخواهت قبول بشی :-)
پاسخ:سلاااام عزیزم :-) منم خوبم فقط پا دردم اونم کف پاهام :-)))) کقشتم مناسب پیاده روی نبود خیلییییییی راه رفتیم این چند روز اخیش بگردم شهرمون رو هیچ جا خونه و شهر خودمون نمیشه :D امشب رسیدیم . مامانم خوبن خداروشکر مرسی گلم :-) ان شاءالله موفق بشی عزیزمم .


زهرا
ساعت17:15---18 آبان 1395
وااای سهیلا شعرت دقیقا حس منو گفته خییییلی قشنگ بود لااااااایک سهیلا جونم
خدارو شکر که حال مامانت و خودت خوبه
سهیلا اینقدر میری مشهد میایی پس کی به درسهات میرسی؟
من که درسها شروع نشده تو ریاضی گل کاشتم فدای سرم بی خیال
راستی تو وب آرام خوندم دلت برا داداشت تنگ شده امیدوارم هر چه زودتر بیادپیشتون
پاسخ:سلام عزیزم خوبی؟ وقت نمیکنم بخونم از صبح بیرون ازین دکتر ب اون دکتر گاهی نهار هم بیرون میخوریم گاهی میربم خونه خاله نهار دوباره تا شب . امسال نهایی هستی خیلی خوب بخون من پشیمونم خیلی جدی نگرفتم از همون اول . مرسی گلم ان شاءلله :-)


پرنیان
ساعت11:32---18 آبان 1395
سلام سهیلاگلی.خوبی؟
مامان بهترن انشاالله؟
خودتم انگارکسالت داشتیرفع شد؟بلادورباشه دخترخوب
چی شده؟دلت مثل اینکه خیلی گرفته
انگارازیه کسایی دلخوری نه؟
پاسخ:سلام پرنیان خانم مرسی خوبم شما خوبین؟! مامان خوبن الان ک جواب میدم مامان اتاق CTS . الان بهترم مرسی :-) حل میشه خدابزرگه :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 17 آبان 1395 ساعت 8:14 قبل از ظهر توسط بانو |