دلم گرفته حتی از تو...

امشب خسته تر از دیروزم ...کاش میشد گوشه ای نوشت ،خدایا خستم صبح بیدارم نکن



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:36---23 تير 1399
به به...
بـــــــــــــــه به
اصن شعر بی نظیر


زهرا
ساعت18:19---25 اسفند 1395
مرسییی که اذیتم نمیکنی
شیر گرم بخور برا گلو دردت خوبه، خودتم گرم بپوشون زووود خوب شو
خونه ی خاله ها خوبه منم همیشه دوست دارم برم ،بهت خوش بگذره سوغاتی هارو نصف میکنیم
میدونم دوری سخته ولی یه هفته بره من تحمل میکنم
عزیزم برو به درسهات برس مزاحمت نشم فعلا خداحافظت
پاسخ:خواهش میکنم :-) چشم میخورم ولی با لباس گرم مخالفم الان خونه ما هیچ وسیله گرمایی روشن نیست :D از صبح فکر کنم این صدمین عطسم باشه :D خخخ برای تو اره . قربونت مراحمی گلم
پاسخ:زهرا جان از .... خبر داری؟! میدونی که کیو میگم ؟!


زهرا
ساعت17:14---25 اسفند 1395
خدارو شکر حالت خوبه :-) اون پیامه تبریک چهارشنبه سوری بود نرسیده عین اونو برا آرام فرستاده بودم توام همونو بخون
حرف دلت نیست اذیتم نکن سهیلا
نه همیشه که امنیت برقرار باشه زندگی میشه تکراری و کسل کننده..
سرماخوردگیت خوب شد؟ نوید هم اومده چشمت روشن :-)
مامانت کی میاد؟
واااااای سهیلا کاش داداش منم یه هفته بره جایی اونقدر خوب میشه . .نمیدونم شایدم دلم براش تنگ بشه ولی عوضش یه نفس راحت میکشم .
پاسخ:مرسی گلم :-) اهان باشه . اذیتت نمیکنم :D دقیقا موافقم . نه صدام گرفته یکمم گلوم درد میکنه . اره مرسی . یکم عید ماهم میریم خونه خالم چون میان بعدش دوباره برمیگردیم . نگو فکر میکنی دوری عزیز سخته


زهرا
ساعت12:15---24 اسفند 1395
:

پاسخ:؟


زهرا
ساعت12:14---24 اسفند 1395
سلاااام سهیلا جووونم حالت خوبه؟ رسیدن به خیر مرسیییی عزیزم که دعام کردی فدای دل مهربونت
اوکی نشه ذوق میکنی؟میدونم حرف دلت نیست
حالا پافشاری نمیکنم تو خونه توام کنکورتو بدی بعدا ،بللله ما اینیم
درسهام که خودت میدونی چه خبره خبرم سلامتی ،فعلا امنیت برقراره از خودت چه خبر؟ نوید اومد؟
پاسخ:سلام عزیزم مرسی خوبم . تشکر... خواهش میکنم :-) اگه حرف دلم باشه چی؟!:D اره موافقم بللللله . فعلا برقراره گویا بعدا قرار نیست برقرار باشه :D منم سلامتی سرماخوردم . اره اومد خداروشکر تا سوم عید پیشمونه


زهرا
ساعت16:48---21 اسفند 1395

خدارو شکر خوبی سعی کن غصه ی هیچی رو نخوری مثل من بی خیال باش...عیب نداره بعد عید اوکیش میکنم
فردا میرین مشهد؟ خوش به حالت سهیلا التماس دعا مارو فراموش نکن، چه خوب راهتون نزدیک هی میرین :-)
مواظب خودت باش عزیزم خوش بگذره
پاسخ: سعی میکنم :D اوکی نشه چی میشه انقده ذوق میکنم :-))))) برگشتیم . قربونت دعا کردم برات :-). خوش ک نگذشت کار واجب داشتیم ولی بدم نبود . چه خبر؟ درسات ؟داداش.. ؟



زهرا
ساعت17:01---19 اسفند 1395
عزیزم قالبت خییییلی قشنگه آدم روحیش باز میشه
ولی پستت غمگینه چرا ناراحتی سهیلا جون؟ اینقدر ناامید نباش خدا ارحم الراحمینه :-)
امیدوارم تا حالا حالت خوب شده باشه دوست گلم
پاسخ:مررررررسی . هیچی گاهی پیش میاد دیگه :-) . اره عزیزم خوبم :-) پس فردا یعنی یک شنبه میرم مشهد:-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 11:41 بعد از ظهر توسط بانو |