رفیق :)
گذشته جای ماندن نیست
خاطرات کهنه و دل آزار را رها کن
جلو جلو هم ندو که از نفس می اُفتی
حال را دریاب تا حالت خوب باشد!
چایت را دم کن
صدای موسیقی را کمی بلند
بایست مقابل پنجره
عمیق نفس بکش و فکر کن به هیچ چیز!
به هیچ چیز فکر کن
انقدر سخت نگیر رفیق
انقدر سخت نگیر !



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:35---23 تير 1399
خوشبینی چیز خوبیه...
بهش عادت کن
حتی اگه چرخ روزگار خلاف جهتش چرخید


زهرا
ساعت13:10---2 فروردين 1396

درکت میکنم عزیزم ولی دلمم برات تنگ میشه آخه
برات دعا میکنم کنکور رو با موفقیت پشت سر بذاری ، سهیلا منو بیخبر از خودت نذار ....الانم بغضم گرفت پیامتو خوندم :-(

مواظب خودت باش خیییییییلی دوستت دارم دوست عزیز و مهربونم در امان خدا باش

پاسخ : منم دلم تنگ میشه . مرسی که درکم میکنی . خیلیی ممنونم . باشه گلم تو هم مواظب خودت باش .قربونت یا حق...



زهرا
ساعت21:39---30 اسفند 1395
تحویل سال تو و نوید بودین فقط ؟ انشالله مامانت زودتر بیاد پیشتون :-)
ای وای سهیلا میگه درس غصم میگیره من اصللااااااا میونه ی خوبی با درس و مدرسه ندارم ...دیشبم خوابم دیدم امتحان ریاضی داریم هیچی بلد نیستم
فدای دل مهربووونت دیگه هیچی ندارم نگران نباش :-)
امروزم دیگه عید بود آشتی کردیم از خودت چه خبر؟
پاسخ: اره من و نوید ... سال تحویل سرخاک سعید بودیم . شروع خیلی خوبی بود موقع سال تحویل بارون شدید اومد همه ذوق داشتن زیر بارون موندن . شیطونی نکن دختر خوب درستاتو خوب بخون منم گاهی ک استرس درس دارم خواب امتحان میبینم . خوبه همون بهتر نداشته باشی . خداروشکر . خودم سلامتی خبری ندارم


زهرا
ساعت22:37---29 اسفند 1395
کار خوبی کردین شب پیش مامانتون موندین امروز روز مادر بود.
عید و میخواین چیکار کنین میرین پیش مامان؟
خستگیت رفع شد یا نه ؟
مرسیییی که درکم میکنی چشم گریه نمیکنم ولی من عکسهای اش...از کجا پیدا کنم :-(
من آدم بد قولی نیستم برا همین خیییلی خجالت کشیدم ازت مجددا شرمنده سهیلا جون
پاسخ: نه گلم نمیریم مامان سوم میاد . درس دارم نمیتونم . اره رفع شد . اشکال نداره غصه نخور بهتر که عکس های اون پاک شد اینجوری من دلم اروم تره . مهم نیست تقصیر تو که نبوده عزیزم


زهرا
ساعت21:27---28 اسفند 1395
سهیلااااااااااااااااا کجایی؟؟!!!
پاسخ:اشکال نداره گلم مهم نیست :-) تو هم نباید بخاطرش خودتو اذیت میکردی اشکال نداره پس گریه نکن


زهرا
ساعت19:42---28 اسفند 1395
سلاااااام سهیلا جووونم خوبی؟ رسیدی خونتون؟
منم امروز بهترم :-) مرسییی عزیزم که دیشب پیشم بودی و دلداریم دادی
پاسخ:سلام عزیزم قربونت خوبم شرمندتم دیروز مامان نذاشت برگردیم امروز هم نوید و پسرخالم تا ظهر بیرون بوندن از هم دل نمی کندن تازه رسیدم هنوز لباسامو هم درنیاوردم :D . خداروشکر . خواهش میکنم کاری نکردم :-)


زهرا
ساعت0:19---28 اسفند 1395
برو عزیزم مواظب خودت باش خوش بگذره

پاسخ:مرسی فدات


زهرا
ساعت23:59---27 اسفند 1395
سهیلا خوابیدی ؟
پاسخ:نه قشنگم اخه گاهی برای ارام هم پیام میفرستم شرمندتم :-)
پاسخ:زهرا رفتی؟
پاسخ:منم عاشق موتور سواریم خیلی کیف میده . مرسی گلم تو هم لطف میکنی . میبوسمت مراقب خودت باش خوابهای خوب ببینی شبت ناز


زهرا
ساعت23:44---27 اسفند 1395
آره دقیقا منم از مشکلات چیزی بهش نمیگم
وای سهیلا دردام یادم رفت باهات حرف زدم
پاسخ:افرین :D . منم دلم باز شد باهات حرف زدم :-)


زهرا
ساعت22:49---27 اسفند 1395
دل به دل راه داره فدای دل مهربونت
الان پاسختو میخونم چشام هی پراشک میشه نمیتونم چیزی ببینم :-(
پاسخ:قربونت :-) الان خوبی؟ پاهات چطوره؟ خب چرا اینا برات درس نمیشه ؟ یه اشتباه رو دو بار تکرار نکن اینطوری داداشت عصبانی تر میشن


زهرا
ساعت22:42---27 اسفند 1395
آره عزیزم هستم چه خوب که اومدی
پاسخ:یه لحظه دلم یادت کرد گفتم ببینم نظر دادی یا نه که دیدم اره :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 1:10 بعد از ظهر توسط بانو |