تولدت مبارک داداشی

تولدت مبارک داداشی

برای تویی که هرگز نمیخونیش... 

شدم مثل جودی که برای بابالنگ دراز نامه مینوشت شاید یه جورائی توهم بابا لنگ دراز منی ولی آخر قصه من و تو مثل جودی و بابا تموم نمیشه من اینورماجراو تو اونور ماجرا روی همه دلتنگیهام پا میذارم ، همین که خوسبختی برام کافیه دیگه مهم نیست  ... ازینکه ندارمت نگران نیستم . شدم ماردی برای دلم و بهش گفتم  دیگ حق دلتنگی نداری ولی دلم فریاد زد ، فریاد میزند که هنوز دستش دارم  گوشامو بستم و گفتم همین که هست فراموشش کن باید فراموشش کنی ... پس خوشبخت باشی و شاد 

 


نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:34---23 تير 1399
خدا رحمتش کنه....
ایشالله که هیچ وقت گرفتار این مدل غم ها نشین...
مرسی
پاسخ:ممنونم . انشالله...


s&R
ساعت20:32---9 ارديبهشت 1396
سلام همشهری امیدوارم حالتون خوب باشه،واقعا متاسفم خدا بیامرزشون خیلی ناراحت شدم خدا صبرتون بده برای شما از خدا عمری طولانی و تندرستی رو آرزومندم موفق باشید
پاسخ:سلام همشهری؟! خیلی ممنونم . سپاس گزار خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه و امیدوارم روحشین قرین رحمت الهی باشه . همچنین شما ...


زهرا
ساعت13:03---17 فروردين 1396
خدارو شکر خوبی انشالله دیگه نمیاد نگران نباش عزیزم
خوب شناختی منوتو که میدونی من حرص میخورم چرا لجمو درمیاری؟! ستاره اذیتم نکن گریه میکنم هاااااااااا
پاسخ:بله میشناسمت حسود خانوووووووووووووووووم :D اخه خیلی کیف میده لجتو دربیارم . گریه کن :D


زهرا
ساعت22:55---16 فروردين 1396
سهیللاااااااااااااااااااا بیاااااا ببینم نگرانتم ها ...دیگه زلزله نیومد که ؟
پاسخ:خوبم دخترخوب نگران نباش اینجا نیومده مشهدم نمیدونم اصلا تلگرام و ندیدم ک خاله پیام داده یا نه حوصله نداشتم
پاسخ:برو یه جای دیگ بگم . کاری نکن ک ایمیل و بهش بدمااااااااااااااااااااااااااااا :D میدونم اونوقت چقدر حرص میخوری یعنی شناختمت هااااااااااا :D


پرنیان
ساعت16:11---13 فروردين 1396
سلااااااام برسهیلاجون بعدمدتهاالبته
سال نومبارک خانوم...سال خوبی داشته وبه همه آرزوهات برسی خانوم گل
خداداداشتم بیامرزه وروحش روقرین رحمت قراربده وبه شماهم صبرعطاکنه
پاسخ:سلااااااااااام پرنیان خانممممم .سال نو شماهم مبارک دلمون براتون تنگ شده بود بی معرفت شدین... مرسییییی خیلی لطف دارین و همچنین برای شما ... بهترین هارو ارزو دارم . مرسی لطف دارین خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه ... حالتون چطوره ؟ چه خبرا؟؟


زهرا
ساعت0:07---8 فروردين 1396
سلاااااام سهیلاااا جووونم
خوبی عزیزم ؟ تعطیلات خوش میگذره ؟
خدا داداشتو رحمت کنه باور کن از ته دل ناراحت شدم عزیزم:-(
میدونم سخته ولی تو خودت نریز باور کن روحیت داغون میشه...
مواظب خودت باش میبوسمت
پاسخ:سلام عززم مرسی خوبم . تعطیلات نوچ خوب نبود . مرسی خدا پدر تو رو هم رحمت کنه عزیزم :-) قربونت...
پاسخ:حالا که گمش کردی دیگ بهت نمیدم :D میخواستی گم نکنی خوبه گفتم گمش نکنی اگه نمیگفتم چی :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 3 فروردين 1396 ساعت 10:3 بعد از ظهر توسط بانو |