در این دنیا که حتی ابر نمیگرید به حال ما / همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:32---23 تير 1399
به این گفتگو های پارلمانی بالا کاری ندارم
ولی وبت معرکست
نوشتتم جالب بود
پاسخ: خخخ گفتگوهای دوستانه هست دیگه . مرسی


زهرا
ساعت16:39---22 مهر 1397
سلاااام جونم انشاللله همیشه عالی باشی دوستم
منم هستم خوگیرم گاه خوبم گاه میرم تو خودم دیوونم دیگه
پس خوبه سلام سلامتی میاره خب
ای جااااااان نمکی شده حسابی خدا حفظش کنه بابا زیاد از بچه عکس بگیرین کار مامان من از عکس گذشته فقط فیلم میگیره ازشون
از دست تو سهیلا باور کن الانشم آرامش نداریم واقعا سخته بچه ی دوقلو، جونم پنج ماهه شدن
همه به کنار وقتی بچه ها گریه میکنن مامانم مارو میکشه، دائم با زنداداشم سر بچه نگه داشتن بحث دارن


زهرا
ساعت18:12---9 مهر 1397
نمیدونم چرا شکلک ها فقط آخر میفته
سلااام عزیزم . مرسی ولی جدا خیلی نازن :-) خخخ به قیافم چکار داری آخه؟! سبزو قهوه ای ان ولی چون سبزش بیشتر کلا میگیم سبز:D دستت مرسی نمیخواد آستین بالا بزنی ^_^ اهان که اینطور . اتفاقا دنیا بهم گفت اگه دنبالش میگردی ادرس وبشو بهت بدم ... خواستی بگو ... من نمیدونم چرا شما دوتا مث کارد و پنیرین ، همیشه به جون هم میپریدین :D والا من نمیدونم چطور بهش بگم چون خیلی وقته باهاش در ارتباط نیستم . یادمه اون اواخر تو جنگ و دعوا بودین چکار کردی که اونطوری باهات حرف میزد؟!:D
باهات سرلج داره :D
سلام عزیزم مرسی عالییی . تو خوبی؟ نه اتفاقا منم مثل توام زیاد میگم :Dمرسی گلم . هوم خیلی وقته ازش عکس نگرفتم بگیرم میفرستم . درواقع من تنها کسی ام که ازش عکس میگیره :D مامان و باباش اصلا انگار بچه ندارن خیلی وقتا هم خونه ماس بعضی وقتا فرار میکنم تو اتاق درو میبندم میاد پشت در در میزنه میگه دد د با : خاله در و باز کن :D یه شب از کشو پوست کن و یه وسیله دیگه برداشته یکی رو داده من یکی رو هم خودش بعد میگه فرار کن من دنبالت کنم و تفنگ بازی کنیم بگیم کیشو کیشو :-))))) تا مینشستم رو زمین ددراز میکشید شروع میکرد به گریه . خدا دوتا برادر زاده هاتو مث مهدی ما شیطون کنه ارامش نداشته باشین :D. نمیدونم به قول داداش که میگفت خودتو درگیر مسائل بین اونا نکن نباید درگیر کنم .اشکال نداره حالا که گذشته فراموش کن . اوهوم موافقم نمیشه فراموش کرد ... نوچ غیبت نکن هر کس هر طوری هست برای خودشه تو سعی کن مثل اون نباشی :-) راستی امیر حسین و امیر علی چند ماهشونه؟


زهرا
ساعت10:50---5 مهر 1397
خوب کردی اینجا سر زدی
پاسخ:مرسی گلم . اره بزرگ شده . راه هم میره ولی خیلییییییی فضوله . من ددش هستم :D . منم مثل تو ام . من زیاد تل نمیرم شاید هفته ای یه بار . بنا به دلایلی نکردم . نوید؟ خخخ نه بابا من میگم باید 27 به بعد ازدواج کنه
سلام عزیزم . ای جونممممم چه نازن . همسانن اخیییییییییی . من همیشه میگم بچه های اولم دوقلون دختر و پسر :D چون میگم باید کاملا عاقل بشه والا زن بی زن :D . چه خوب من معصومه خانم رو خیلی دوست دارم خیلی متشخص و فهمیده هستن داداش همیشه ازشون تعریف میکرد . تو هم میشناسیش؟ من فقط یادمه با داداش در ارتباط بود چیزی ازش نمیدونم ... الانم دنبالشه به من پیام داد لحنش مث ارام بود فکر میکردم اونه . ارامم این اواخر شاکی بود.... نمی دونم والا
نوچ نوچ دستم به ارام که نمیرسه پس بیام گوش تو رو ببرم ... ^_^


زهرا
ساعت17:39---1 مهر 1397
سلام سهیلا جون
پیامو دیدم شوکه شدم انتظار نداشتم برگردی ، گفتم توام مثل امیر و آرام و میثم...برا همیشه رفتی
آره عزیزم عمه شدم دوتاپسر خوشگل امیرحسین امیرعلی عشقن
منم وضعیت تورو دارم باور کن تلگرامم آیدی نداره وگرنه حتما میدادم بیایی مفصل حرف بزنیم
راستی دانشگاه قبول شدی؟ انشالله خوش خبر باشی
پاسخ:سلام عزیزم:-) یهو دلم هوای وب و کرد والا قصد موندن ندارم. بسلامتی . قدمشون مبارک . خداحفظشون کنه...کنکورم خوب بود ولی بنا به دلایلی انتخاب رشته نکردم...تو خوبی؟ چه میکنی ؟ دانشگاه چی شد؟


زهرا
ساعت20:37---29 آبان 1396
سلام سهیلا جون منم خوبم خدارو شکر
خدا حفظش کنه عیب نداره ریزه میزه است دیگه تنش سالم باشه

مرسیییی قربانت واقعا عمه شدن حس خوبیه نشالله بچه ی خودمون
اوضاع هیی بد نیست من که نمیتونم آروم بشینم
نه اتفاقا میخواستم بیام از تو بپرسم که از داداش خبر داری یا نه یهویی غیب شد ( خودش همیشه میگفت بدون خداحافظی میرم چون برا هر دو طرف سخته خداحافظی کردن همونطوری کرد که میگفت انشالللللله به قول خودش هر جا هست تنش سالم لبش خندون باشه وایی سهیلا بغضم گرفت
پاسخ:سلام زهرا جان . مدت زیادی گذشته که جوابت رو میدم .حتما تا اکنون عمه شدی... مبارک باشه عزیزم . نه گلم از اون زمان دیگه خبری از داداش ندارم و به هیچ یک از پیام هام جواب نداد ... با سکوت رفت انقدر آرام و بی صدا که هنوز هم نمیفهمم چی شد ؟ چطور شد ؟ یعنی لایق حتی یه خداحافظ هم نبودم؟ اگه می گفت هیچ وقت جلوشو نمیگرفتم اشک میریختم ، غصه میخوردم ، دلتنگش میشدم ولی جلوشو نمیگرفتم ....میدونی با اینکه زمان زیادی گذشته ولی هنوز هم بیادشم و به جای فراموشی بیشتر دلتنگش میشم ...


زهرا
ساعت22:16---12 آبان 1396
سللللااااام سهیلا جونم خوبی؟
البته نوشتی عالیم خب خدارو شکر
بخون انشالله امسال خبر قبولیت بیایی بهم مژده بدی اینو از ته دل گفتم تو لایق بهترین هایی دوست گلم
ای جااان بچه ی خواهرت بزرگ شده؟
یه چیزی منم دارم عمه میشم از خوشحالی دارم بال درمیارم سهیلا ندیده دوستش دارم واقعا حس خوبیه
انشالله توام عمه بشی نوید هنوز ازدواج نکرده؟
پاسخ:سلام عزیزم مرسی تو چطوری؟ ممنون:-) بزرگ که نشده همونطور ریزه میزه ست نزدیک هفت ماهشه ولی تو چهار ماهگی درجا میزنه :Dبه به بسلامتی مبارک شما و مامان و باباش باشه ان شالله صحیح و سالم و تندرست بدنیا بیاد . مرسی عزیزم . نه بابا هنوز براش زوده :D تو چه خبر؟ اوضاعت خوبه ؟ از داداش خبر داری؟


زهرا
ساعت22:17---2 آبان 1396
سلام عزیزم مرسی من خوبم تو خوبی؟منم زیاد نمیام نت ...
خوب میکنی درسهاتو بخون انشالله امسال تو یه رشته ی عالیییی قبول بشی:-)
حدس زدم اینجا سر بزنی
سلامتی از تو چه خبر ؟
پاسخ:قربونت گلم عالی ام :-) مرسی همچنین تو . من سلامتی یا درس میخونم یا بچه داری میکنم


زهرا
ساعت23:12---16 مهر 1396
سهیلااااااااااااا
خییلی بی معرفتی بابا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1396 ساعت 6:41 بعد از ظهر توسط بانو |