آخرین نگاه تو،بزرگترین غم من

آخرین نگاه تو،بزرگترین غم من

برای هر اتفاقی می‌توان پاسخی یافت جز برای رفتن‌های نابهنگام …
شاید رفتن خود پاسخ یک اتفاق است و هیچکس نمی‌داند جز آنکه رفته است!
 برای برادر عزیز سفرکرده‌ام،…
 
 
 
 
سلام داداشی خوبی ؟ 
کاش  تو خوب باشی، من که نیستم ... 
نه سال از رفتنت میگذره ... چقدر این مدت زود گذشت 
داداشی؟؟ تو چرا انقدر زود رفتی؟ اگه بودی اوضاع الان چطور بود؟ هان؟ تو نمیدونی؟ منم نمیدونم ولی حداقل میدونم اگه بودی الان و این لحظه من در حال گریه نبودم...
کلی حرف دارم که بزنم ولی تو که جوابمو نمیدی میدی؟ میدونم داری جوابمو میدی فقط من نمیشنوم ... 
داداشی دلم برات تنگ شده ...
 


نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:24---23 تير 1399
الهیـ بمیرمـ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 8:20 بعد از ظهر توسط بانو |